ترند های روز

هنرمندانی که “کارت های هنری” دارند. آنها برای خرید کالا بدون بهره وام دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار روابط عمومی فارسیرو شرکت ماهان اندیشان آکام (ماکارت)، حیدر مرادی با اشاره به اینکه در این طرح با همکاری برندهای مختلف لوازم خانگی، برندهای آرایشی و بهداشتی و همچنین طرح های بهداشتی انجام شد. ، تسهیلات وام ویژه خرید کالا و خدمات هنرمندان در تصریح کرد: هنرمندان دارای کارت هنر می توانند با ورود به سامانه وام که آدرس آن، یکی از دو وام 30 میلیون تومانی یا 60 میلیون تومانی دریافت کنند، درخواست خود را ثبت کنند. به زودی در تاریخ 5 سپتامبر 1403 اعلام خواهد شد.” »

به گفته وی، هر هنرمند تنها یک بار می تواند از این وام استفاده کند. ضمناً مبلغ وام فقط به کیف پول متقاضی در فروشگاه اینترنتی ماکارت واریز می شود و متقاضی فقط می تواند از این مبلغ برای خرید محصولات و خدمات ارائه شده در این فروشگاه استفاده کند. بیش از 360 نوع محصول متنوع و باکیفیت در زمینه تجهیزات صوتی و تصویری، برودتی و گرمایشی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، چرخ خیاطی، تجهیزات آشپزخانه، فرش، مبلمان، بیمه دندانپزشکی، آرایشی و بهداشتی. محصولات، دوچرخه و بسیاری محصولات دیگر در فروشگاه ماکارت عرضه می شود.

مرادی با تاکید بر اینکه تعداد اعتبارات در نظر گرفته شده در مرحله اول محدود است، یادآور شد: هنرمندان عزیزی که دارای کارت هنر هستند از 14 تا 24 شهریورماه فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند و اولویت با کسانی است که قبلا درخواست خود را ثبت کنند. . انجام شد.» در این خصوص متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت درخواست باید پیش پرداخت را پرداخت کنند. مبلغ پیش پرداخت برای وام 30 میلیون تومانی 5 میلیون تومان و وام 60 میلیون تومانی 10 میلیون تومان است. در واقع مبلغ دریافتی در وام 30 میلیون تومانی 25 میلیون تومان و در وام 60 میلیون تومانی 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. اما متقاضیان توجه داشته باشند که پیش پرداخت به همراه مبلغ وام در کیف پول آنها واریز خواهد شد. مهم این است که هنرمندان عزیز پیش پرداخت خود را فقط از طریق کارت هنر خود پرداخت کنند.

مدیرعامل مارکارت افزود: پس از طی مراحل بررسی اسناد و مدارک و از تاریخ 26 لغایت 26 شهریورماه فرصت دارید با مبلغ بارگذاری شده در کیف پول فروشگاه خرید خود را انجام دهید.
مرادی با اشاره به مزایای این طرح خاطرنشان کرد: اقساط 10 ماهه بدون بهره و کارمزد، بدون نیاز به وثیقه، فروش اینترنتی و امکان ارسال به سراسر کشور از جمله مزایای این طرح است.

وی همچنین در تشریح شرایط افرادی که می توانند در این طرح شرکت کنند، گفت: متقاضیان وام خرید کالا علاوه بر مدارک هویتی، سکونتی و شغلی باید بسته به شرایط موجود، 5 یا 10 فقره چک را نیز در سامانه بارگذاری کنند. مبلغ وام». . اگر متقاضی دسته چک خود را نداشته باشد، می تواند از چک شخص دیگری استفاده کند.»
وی در پایان تاکید کرد که متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ماهان اندیشان آکام (آرت کارت)، «آرت کارت» شناسنامه بانکی منحصر به فرد هنرمندان و اعضای صندوق اعتباری هنر است. دارندگان «هن‌کارت» می‌توانند از آن به‌عنوان کارت شناسایی و کارت بانکی عضو شبکه شتاب استفاده کنند که می‌توان از آن برای دریافت کلیه خدمات بانکی و انجام تراکنش‌ها استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ماهان اندیشان آکام، این شرکت با نام «هنر کارت ایرانی» فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1402 با توجه به توسعه فعالیت های شرکت به «مهن اندیشان آکام» تغییر یافت. نام تجاری “Makart”). نام را تغییر داد.

ماموریت این شرکت علاوه بر صدور انواع شناسنامه بانکی از جمله آرت کارت، فرهنگ کارت، شبستان کارت، نصر کارت و … شامل ارائه تخفیف های ویژه در مراکز پیمانکار، ارائه خدمات متنوع نیز می باشد. و محصولات در “فروشگاه اینترنتی مکارت” و این شرکت در حال ایجاد بستر فروش آنلاین محصولات هنرمندان می باشد.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا