ترند های روز

هشدار صابر ابر را جدی بگیرید تا بلایی مثل داریوش مهرجویی رخ ندهد.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، صابر ابر بازیگر سینما روز گذشته با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که امنیت جانی من و اطرافیانم به دلیل حضور یک مزاحم در سال های گذشته ناامن بوده است.

به گزارش عصر ایران، صابر ابر نوشت: من به عنوان یک شهروند این شهر همیشه مراقب زندگی و زندگی شخصی خود، اطرافیان و سایر شهروندان شهر در حد توانم بوده ام و این را احساس می کنم. لازم است چیزی را با شما به اشتراک بگذارم که به وضوح به “عدم امنیت” اشاره دارد.

امنیت شخصی جان من و اطرافیانم به دلیل حضور یک متجاوز (BB) در سال های اخیر ناامن بوده است که در ماه ها و روزهای اخیر به دلیل تعدد مجازات های محکومیت صادر شده علیه وی به اوج خود رسیده است. از سوی مقام قضایی و با توجه به اینکه هم اکنون این فرد با قرار وثیقه تا صدور حکم کیفری بعدی آزاد است و از سایر اقدامات اعم از ضرب و جرح، تهدید به پرتاب اسید، تهدید به آدم ربایی و سلب کیفری مصون است. اخراج، آدم ربایی، استخدام کلاهبردار و اجبار و انتشار در فضای مجازی و غیرتسلیمانه نهفته است.

[..]این یادداشت دلیل مهمی دارد: «امنیت زنده». برای من تنها چیزی که مهم است امنیت شخصی من است، نه به عنوان یک بازیگر بلکه فقط به عنوان یک شهروند، و چون می دانم افراد دیگری در سال های اخیر توسط این فرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند (به گواه سوابق قضایی بد)، تصمیم گرفتم برای اعلام عمومی .

تا امروز از بیان این خبر خودداری کردم تا نگرانی به جامعه تزریق نشود! اما با اتفاقات اخیر مطمئنم باید راهی برای تحویل اراذل و اوباش و همدستان به قانون اندیشید. امیدوارم این یادداشت شروعی برای توقف این جریان باشد.

طبق این مقاله علناً اعلام می‌کنم که اگر در زندگی شخصی من حادثه یا تهدیدی از طرف شخصی اتفاق بیفتد، ناشی از یک فرد مجرد است که وکلای من و اطرافیانم او را به خوبی می‌شناسند.

از همین جا از همه مراجع ذیربط کمک و حمایت می خواهم تا شاید با تقبیح و محکوم کردن افراد مخل سلامت جامعه، درس عبرتی برای دیگران باشد. وکلای اینجانب در دادگستری و پلیس امنیت تهران مشغول مراحل قانونی هستند و پس از کسب مجوز از مراجع قضایی، احکام محکومیت، عکس و هویت آن فرد را منتشر خواهم کرد.

صابر ابر قسمت نظرات این پست را بسته است، اما جالب اینجاست که این درخواست صابر در صفحات خبری یا سایت ها بیش از آن که باعث همدردی و همدردی با احساس ناامنی او شود، باعث تمسخر و تمسخر او شد.

در جایی که توسط شخص مزاحم (ب، ب) نوشته شده است، مفسران شروع به گمانه زنی کرده اند که آنها از احترام به نام و حریم خصوصی دیگران و توجه به اصل هشدار صابر ابر غفلت کرده اند.

تعداد زیادی از افراد با اکانت های ناشناس و یا حتی اکانت های شخصی خود صرفا سعی در تمسخر این موضوع دارند بدون توجه به اینکه صابر ابر از روی ناچاری این کار را انجام داده و به شدت احساس خطر می کند و به همین دلیل سعی در اطلاع رسانی دارد. هر چه بیشتر مردم در مورد این مورد.

واقعاً وحشتناک است که یک نفر متن صابر ابر را می خواند و در آخر فقط می گوید برای این مطلب نظر بنویسم تا دیگران بخندند!

سال گذشته داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس سینمای ایران و همسر فقیدش وحیدا محمدی فر به قتل رسیدند و یادمان باشد چند روز قبل از این قتل، وحیده محمدی فر ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن به وضوح مشخص شد. او گفت که شخصی در حیاط خانه اش او را تهدید به قتل کرده است، اما تا زمانی که فاجعه رخ نداده این قضیه جدی گرفته نشد.

این اخطار صابر ابر را بسیار جدی گرفت، زیرا وقتی فردی سرشناس مانند صابر ابر دست به چنین اقدامی زده است، به این معناست که به جایی رسیده است که گمانه زنی ها و حواشی بسیاری از جمله این اظهار نظر تمسخر آمیز بسیاری از افراد در جامعه می میرد

این هشدار صابر ابر باید هم از سوی نهادهای امنیتی ذیربط و هم از سوی ما شهروندان جامعه جدی گرفته شود تا خدای ناکرده بلایی که جایی برای جبران آن نباشد پیش نیاید.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا