بازی

هجوم کاربران برای کسب دلار با یک بازی در تلگرام!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، بازی Hamster Combat در سبک Tap to Earn و ربات تلگرامی است. بازیکنان Hamster Combat باید با ضربه زدن روی یک ارز درون بازی، توکن های بیشتری جمع آوری کنند. این توکن ها ممکن است در آینده برای بازیکنان همستر کمبت ارسال شوند.

Hamster Combat ادعا می کند که 42 میلیون کاربر فعال دارد. برنامه Airdrop Hamster Combat به چهار قسمت تقسیم می شود. معامله با صرافی ها، معامله با بازارسازان، انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه های مختلف و در نهایت تهیه لیستی برای وظایف airdrop. از بین این مراحل 3 مرحله به پایان رسیده است و مرحله تهیه لیست وظایف برای شرکت در ایردراپ همستر کمبت باقی مانده است. همچنین در بازی گفته شده که ایردراپ همستر کامبت به زودی انجام خواهد شد.

آموزش و استخراج بازی همستر کمبت.

گیم پلی بازی همستر کامبت شباهت زیادی به نات کوین دارد و اگر با این بازی آشنایی داشته باشید، کار با ربات همستر کمبت برای شما آسان خواهد بود. جزئیات بازی تفاوت هایی با Natcoin دارد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم. Kamabet Hamster از چهار قسمت کلی تشکیل شده است. بخش Exchange یا صفحه اصلی صرافی، بخش Mine که تا حدودی شبیه ربات Auto Tap در NatCoin است، بخش Frindes برای دعوت دوستان و بخش Earn برای جمع آوری پاداش.

بخش تبادل

یکی از ویژگی های بازی Hamster Combat این است که می توانید یک معامله درون بازی را انتخاب کنید و در نقش مدیر عامل فرضی آن بازی کنید. عملکرد این انتخاب بین نام های صرافی دقیقاً مشخص نیست، اما با انتخاب مرتب صرافی، تعدادی توکن درون بازی از آن صرافی دریافت خواهید کرد. البته واضح است که Hamster Kombat قبلا این بخش را به طور خاص برای نوعی همکاری با پلتفرم های معاملاتی طراحی کرده است. می‌توانید در قسمت Exchange در سمت راست بالای صفحه، صرافی را انتخاب کنید.

آموزش همستر کمبت

این صفحه قسمت اصلی بازی است که باید روی ارز درون بازی کلیک کرده و امتیاز جمع آوری کنید. این صفحه اطلاعات حساب شما مانند امتیاز کلی، سطح، سطح انرژی (آستانه کلیک) و بخشی به نام Boost را نمایش می دهد. در قسمت Boost می توانید با پرداخت توکن های درون بازی تعداد تکرار هر کلیک را افزایش دهید، انرژی خود را افزایش دهید یا انرژی بیشتری دریافت کنید. هر کاربر همستر کمبت روزانه 6 انرژی کامل رایگان دریافت خواهد کرد.

همستر کامبات را استخراج کنید

برای راحتی بیشتر و دریافت توکن های بیشتر در بازی، می توانید از اپلیکیشن های کلیک خودکار استفاده کنید. در حال حاضر اپلیکیشن “Auto Clicker – Automatic Tap” با بیش از 100 میلیون دانلود در گوگل پلی، محبوب ترین اپلیکیشن کلیک کننده خودکار برای گوشی های اندرویدی محسوب می شود. این اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS نیز موجود است و می توانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

بخش معدن

در این قسمت می توانید با پرداخت توکن های درون بازی کارت بخرید یا در برنامه هایی شرکت کنید که هر ساعت مقدار مشخصی توکن می کشند. با این کار می توانید به طور مداوم امتیاز خود را حتی بدون کلیک بر روی بازی افزایش دهید. مجموع ژتون هایی که از این بخش در هر ساعت دریافت می کنید، در سمت راست بالای صفحه در قسمت درآمد در ساعت نمایش داده می شود.

بازی همستر کمبت

دوستان را دعوت کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید.

یکی از راه های بدست آوردن تراشه های بیشتر در Hamster Combat این است که دوستان خود را به بازی دعوت کنید. برای این کار کافیست به قسمت Friends رفته و کد ارجاع خود را کپی کرده و برای هرکسی که می خواهید ارسال کنید. امتیاز دعوت هر کاربر به همستر کمبت 5000 و دعوت از کاربران با تلگرام پریمیوم 25000 سکه می باشد. با افزایش سطح کاربران دعوت شده، پاداشی نیز دریافت خواهید کرد که طبق جدول زیر سازماندهی شده است.

سطح کاربر مهمان پاداش برای کاربران عادی پاداش برای کاربران ممتاز
نقره 200000 250000
طلا 400000 5000000
پلاتین 400000 750000
الماس 600000 1000000
حماسه 1000000 1500000
افسانه 2500000 50000000
معلم 50000000 10000000
استاد بزرگ 10000000 20000000

در بخش Earn توکن های بیشتری دریافت کنید

در قسمت Earn بازی، می توانید با دنبال کردن کانال های تلگرام و توییتر Hamster Combat چند توکن دریافت کنید. علاوه بر این، هر کاربر روزانه چند توکن در این بخش جوایز دریافت می کند که هر روز بر میزان آن افزوده می شود.

مبارزه با همستر رایگان

نقشه راه مبارزه با همستر

نقشه راه Hamster Combat که هنگام باز کردن ربات این بازی نیز نمایش داده می شود، نشان می دهد که Hamster Combat در ابتدا یک بازی ساده بود که بعداً به روز شد و وظایفی به آن اضافه شد. همچنین بخش دعوت از دوستان، ارتقاء سطح کاربران و جوایز روزانه به بازی اضافه شده است. برنامه‌های آتی این بازی عبارت است از انتشار توکن‌ها به عنوان پاداش برای کاربران، ایجاد تیم‌ها یا تیم‌های درون بازی، برگزاری رویدادهای محدود و برگزاری مسابقات انفرادی درون بازی.

نقشه راه همستر کمبت

همستر کامبت ایردراپ چه زمانی انجام می شود؟

تاریخ دقیق توزیع توکن و ایردراپ همستر کامبت مشخص نیست، اما در قسمت های مختلف بازی گفته شده که این ایردراپ به زودی اتفاق خواهد افتاد. شکل توزیع توکن، قیمت هر سکه و نحوه جمع آوری و فروش همستر کمبت هنوز مشخص نشده است.

آیا مبارزه با همستر قابل خرید و فروش است؟

Hamster Combat در حال حاضر تنها توکن این بازی است و قابل خرید و فروش نیست. مشخص نیست که این توکن در کدام بلاک چین راه اندازی می شود و تاریخ راه اندازی آن در شبکه یا صرافی ها نیز مشخص نیست.

نتیجه

Hamster Combat یکی از ده ها بازی تلگرامی به سبک Tap to Earn است که با الهام از NatCoin منتشر شده است. این پروژه به عنوان یک بازی جذابیت های خاص خود را دارد اما آینده آن و اینکه چقدر از نظر مالی برای بازیکنانش سودمند خواهد بود چندان مشخص نیست. باید دید آیا این بازی می تواند به تکرار موفقیت NatCoin ادامه دهد یا خیر.

227227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا