ترند های روز

نیکلاس کیج به نماد فوتبال آمریکا تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، نیکلاس کیج در درام بیوگرافی «مادن» به کارگردانی دیوید او راسل نقش جان مدن، مربی افسانه ای فوتبال آمریکایی و مفسر ورزشی را بازی کرد. راسل در بیانیه‌ای از کیج به عنوان یکی از بزرگترین و بدیع‌ترین بازیگرانی نام برد که می‌تواند روحیه، اراده و جذابیت اسطوره ملی محبوب جان مدن را ارائه دهد و افزود که این فیلم درباره شادی، انسانیت و نبوغ است. دنیای خلاقیت و جذابیت دهه 1970 را داشت.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جان مدن در سال ۲۰۲۱ در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او سرمربی بزرگ و تهاجمی اوکلند رایدر در دهه 1970 بود و این تیم را به مسابقات قهرمانی و اولین قهرمانی سوپربول هدایت کرد. او پس از بازنشستگی از مربیگری در سال 1979، به مدت سه دهه به عنوان مفسر در این ورزش فعالیت کرد و سرانجام در سال 2009 بازنشسته شد.

Madden به نویسندگی و کارگردانی راسل برای آمازون تولید خواهد شد. گفته می شود قبل از انتخاب کیج، ویل فرل و هیو جکمن برای این نقش در نظر گرفته شده بودند. بازیگران فیلم هنوز انتخاب نشده اند.

کیج، بازیگر برنده اسکار که نامش مترادف با ژانر خاصی از فیلم‌های مستقل شده است، اکنون با فیلم «The Padres» در سینماها حضور دارد که تاکنون از مرز 100 میلیون دلار عبور کرده است. از فیلم‌های اخیر او می‌توان به «سناریو رویایی» از A 24، متا کمدی «وزن بسیار زیاد استعداد عظیم» و درام تحسین‌شده «خوک» اشاره کرد.

دیوید او. راسل نامزد دریافت جایزه اسکار و تهیه کننده فیلم هایی چون «کلاهبرداری آمریکایی»، «دفتر یادداشت امیدوار»، «مبارز» و «هکبی قلب من» است. آخرین فیلم او درام ستاره ای “آمستردام” بود که در سال 2022 با تنها 31 میلیون دلار شکست خورد. او علاوه بر مدن، یک فیلم زندگینامه ای لیندا رونشتات با بازی سلنا گومز و درام دهه 70 Super Toys با بازی کیکی پالمر و ساشا بارون کوهن دارد.

این فیلمساز سابقه طولانی در رفتار پرخاشگرانه و توهین آمیز با بازیگران فیلم هایش دارد و جورج کلونی اخیرا در این باره صحبت کرده و رفتار او را زیر سوال برده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا