ترند های روز

نیکلاس ویندینگ رفن به سینما بازگشت/سیاستمداران دنیا را خراب کردند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، نیکلاس ویندینگ رفن پس از ساخت چندین سریال کوتاه برای استریمرها به دنیای سینما بازگشت. رفن گفت که برای فیلمبرداری فیلم بعدی خود در توکیو آماده می شود و این فیلم به زبان های انگلیسی و ژاپنی ساخته خواهد شد. این فیلم اولین فیلم بلند او پس از «شیطان نئون» در سال 2016 خواهد بود.

این فیلمساز دانمارکی که در نیویورک بزرگ شده است، اولین بار در سال 1996 در جشنواره فیلم ونیز برای اولین نمایش جهانی فیلم کوتاه خود “زیبایی گناه نیست” و اولین فیلم بلند خود “فروشنده مواد مخدر” که در ونیز به نمایش درآمد، ظاهر شد. . بخش کلاسیک امسال

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، با وجود اینکه چندین سال پیش گفته بود «سینما مرده است» اما اکنون معتقد است بازگشت به سینما در شرایط کنونی یک اقدام عصیانگر است.

او در گفت و گو با ورایتی گفت: زمان بسیار جالبی برای ساخت فیلم است، زیرا شرایط بسیار آشفته است. بنابراین بازگشت به گذشته و ساخت دوباره یک فیلم شروع جدیدی به نظر نمی رسد، اما با همه تغییراتی که در پنج سال اخیر در جوامع ما رخ داده و با تغییرات تکنولوژی، تقریباً کار درستی به نظر می رسد. انجام دهید. انجام دهید.

وی با بیان اینکه فیلم داستانی همچنان مادر همه رسانه ها است، تاکید کرد که واقعا می خواهد این روند را دوباره زنده کند.

وی عنوان کرد که فیلم جدیدش تامین مالی شده و سال آینده فیلمبرداری می شود. رفن که داستان فیلمش را مخفی نگه داشته بود، گفت که داستان این فیلم غیر متعارف است و درخشش و خشونت زیادی خواهد داشت.

او گفت: فکر می کنم فرار از هویت اخلاقی خود در خلاقیت دشوار است. پس من همیشه همینطور خواهم بود.

این کارگردان عنوان کرد که فیلم جدیدش مضامین و شخصیت هایی دارد که به نوعی او را به یاد آخرین فیلم بلندش «تنها خدا می بخشد» و «شیطان نئون» می اندازد. هر دو فیلم به یک اندازه شیک و گرافیکی بودند و در جشنواره های کن 2013 و 2016 سر و صدا به پا کردند.

Refn همچنین در حال کار بر روی دو پروژه دیگر است که یکی از آنها مربوط به یک بازی کامپیوتری است. وی با بیان اینکه بسیار مجذوب امکاناتی است که فناوری می تواند به ارمغان بیاورد، افزود: این تنها هنر است که با امکانات خلاقانه به تکامل خود ادامه می دهد.

این کارگردان در تایید سخنان خود این سوال را مطرح کرد که اگر برادران لومیر به جای فیلم، بازی های رایانه ای را اختراع می کردند، دنیا چگونه بود؟

نیکلاس ویندینگ رفن در ونیز با اشاره به فیلم «فروشنده مواد» و فیلم کوتاه آن «زیبایی مقصر نیست» گفت: تجربه عجیبی است که گذشته شما اینطور مطرح شود.

او تاکید کرد که هر عنوان فیلمش نمادی از آینده و گذشته اش است.

فیلم «زیبایی گناه نیست» که با حمایت ام وی آگوستا، برند ایتالیایی موتورسیکلت ساخته شده است، اولین فیلم تبلیغاتی است که در بخش رسمی جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه از این پس همه تبلیغ‌کنندگان تلاش می‌کنند به ونیز برسند، گفت: خوشحالم که به شروع این بازتاب کمک می‌کنم، زیرا نمایش آثار برندها فرصتی برای آینده سینماگران است.

رفن که فرصت کارگردانی فیلم کوتاه ام وی آگوستا را با تمام فیلم های بلند به او داده بود، پیش از این فیلم کوتاه «لمس خام» را برای خانه مد پرادا کارگردانی کرده بود. او گفت فرقی بین ساخت یک فیلم 8 دقیقه ای و یک فیلم 2 ساعته نمی بیند.

این کارگردان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را از نزدیک دنبال می کند، آن را بزرگترین رئالیتی شو دنیا خواند و به کنایه گفت: منتظر پایان فصل هستیم!

وی در پایان یادآور شد: وقتی همه سیاستمداران دنیا را تباه کرده اند و جنگ ها و نابرابری های زیادی به وجود آورده اند که در نهایت بشریت را نابود می کند، نقش هنرمندان این است که سعی کنند این دنیا را کمی قابل تحمل تر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا