ترند های روز

نوید محمدزاده، محسن تنابده و رامبد جوان با یک کمدی می آیند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، این ششمین تجربه کارگردانی رامبد جوان پس از فیلم «قانون مورفی» است. داستان فیلم در زمان موشک باران تهران در دهه 60 می گذرد که باعث بروز مشکلاتی در خانواده ای شد.

به گزارش ایسنا، محسن تنابنده، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، رزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی پور و… از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«زودپاز» اولین تجربه همکاری محمدزاده و تنابنده و با رامبد جوان به عنوان کارگردان یک فیلم کمدی است.

زودپز اولین تجربه حضور نوید محمدزاد در یک فیلم کمدی با داستانی نوستالژیک است. محمدزاده پیش از این در فیلم هایی چون «عصبانی نیستم»، «ابد و یک روز»، «بدون تاریخ»، «متری شیشوانیم»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «پوست سرخ» و مجموعه های تلویزیونی حضور داشته است. در نقش های «قورباغه» و «بازیگر» بازی کرد.

این بازیگر دو بار برای بازی در فیلم های «ابد و یک روز» در سال 1393 و «بدون تاریخ، بدون امضا» در سال 1394 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او در سال 2017 برای فیلم «سین تاریخ سین فیرما» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز (بخش افق) شد. در میان این فهرست بلند می‌توان به جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره شب‌های تالین برای فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» در سال ۲۰۱۷ و همچنین جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد در یازدهمین دوره جوایز فیلم آسیا پاسیفیک برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» اشاره کرد. از نقش های جدی و تاثیرگذار این بازیگر یک بازیگر است.

در ادامه محسن تنابنده قبل از حضور در سریال طنز پایتخت و شناخته شدن به عنوان نقی در سه حوزه کارگردانی، نویسندگی و بازیگری فعالیت داشت و جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی و نوشتن فیلمنامه «اشهادی بری خدا» از آن خود کرد. در سال 1382. مکمل مرد جشنواره فیلم فجر. پس از آن برای بازی در فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» در سال 1387 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. تنابنده برای بازی در فیلم «ناداره» در سال 1388 موفق به دریافت دیپلم افتخار شد و در سال 1393 برای فیلم «فری» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد و همچنین در سال 1400 در درام «قهرمان» اصغر فرهادی ظاهر شد و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. در بخش افق جشنواره فیلم ونیز در سال 1401 برای بازی در فیلم “جنگ جهانی سوم” به کارگردانی هومان سیدی. یکی از سریال های جدی ای که این بازیگر پخش کرد سریال Libérame بود که هم اکنون لحظات مفرح و طنزی را برای دوستداران سینما در زودپز رقم خواهد زد. تنابنده علاوه بر بازی در این فیلم، فیلمنامه نویس اصلی را نیز بر عهده دارد.

سایر عوامل زودپز عبارتند از: تهیه کننده: منصور سهراب پور، کارگردان: رامبد جوان.

بازیگران: محسن تنابنده، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، رزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی پور، میسا مولوی و…

بازیگر جوان: سینا مسعودی و…

ناظر فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: مهدی نادری، بازنویسی نهایی: ابوالفضل کاهانی، تصویربردار: مرتضی نجفی، تدوین: حسن ایوبی، آهنگساز: امیر طوسلی، صداگذاری و آهنگسازی: علیرضا علویان، ناظر کارگردان و گروه برنامه ریزی: نگار جونی طراح: امین عشایری، گریم: آرزو حلجی، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، صدابردار: مهران ملکوتی، مدیر تولید: محسن صرافی، دستیار اول کارگردان: دانیال غفارزاده، منشی صحنه: سهیلا کشفی، جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، ویژه جلوه های بصری: فرید ناظر فصیحی، مدیر خرید: رسول حاتمی، عکاس: محمد معین باقری، مشاور رسانه و تبلیغات: مینوفلاحی و فیلم پشت صحنه: کروش خمسه نژاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا