ترند های روز

نمایش “من کودا ام” در یونان

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «من همانی هستم که هستم» ساخته فرح زارع (تهیه شده توسط مرکز گسترش مستند، تجربی. سینما و انیمیشن). سینمای انیمیشن) و در بخش رقابتی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم «بازتاب معلولیت در هنر» در شهر تسالونیکی یونان به نمایش در می‌آید. هدف از برگزاری این جشنواره برجسته کردن هنر افراد دارای معلولیت جسمی است. از بین 500 فیلم راه یافته به این جشنواره، 42 فیلم برای نمایش انتخاب شده اند.

پخش بین المللی «من کودا هستم» با واحد بین الملل مرکز توسعه سینمای مستند، تجربی و انیمیشن است. جشنواره «انعکاس معلولیت در هنر» از 11 تا 28 آذرماه 1403 برگزار می شود.

«کدا» اصطلاحی است که برای شنیدن کودکان خانواده های شنوا به کار می رود. دختری که داستان فیلم درباره اش است یک «کدا» است. این دختر و پسر همیشه این دغدغه را دارند که صدایشان به گوش جامعه برسد و درک شود.

فرح زارع پیش از این کارگردانی مستندهای رسن، منین کنان، کویر سبز و محیاک (برنده تندیس بهترین کارگردانی مستند کوتاه در بخش بین‌المللی دوازدهمین جشنواره سینماگوکوریت) و…

نویسندگان مستند «من کدا اشتم» نویسنده، محقق و کارگردان: فرح زارع، مدیر فیلمبرداری: سید مهدی موسوی، فرح زارع، صدابردار: مینا تقی زاده، اعظم مرادی، صدابردار: حامد حسین زاده، تدوین: مینا. تقی زاده، تصحیح رنگ و نور: ایمان صالحی، دستیار تولید: علی کشاورز، مرکز تولید توسعه سینمای مستند، تجربی و انیمیشن.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا