ترند های روز

نمایشی باشکوه در رود سن

پاریسی ها در زیر سایه ناامنی و حملات تروریستی و این دردهای کشورهای جهان مراسم افتتاحیه ویژه ای را ارائه کردند، منظره ای که با تمام هنرش تجلی پاریس بود.

اولین بار بود که مراسم افتتاحیه ورزشگاه و زمین ورزشی را ترک کرد و با ایده ای جذاب به رودخانه سن و اطراف آن رسید. قایق های حامل ورزشکاران شرکت کننده یکی یکی از مقابل تماشاگران عبور کردند و همه زیر آن نشستند. باران برای شاهد آغاز باشکوه بازی های المپیک 2024.

پاریسی ها تمام هنر، تاریخ و فرهنگ خود را در این نمایش چند ساعته با طراحی دقیق و دقیق به سه میلیارد تماشاگر از نقاشی های داوینچی، دگا و گوگن که در موزه لوور نگهداری می شوند، حتی اپرا و تئاتر در کوچه پس کوچه های پاریس و حتی انیمیشن های نمایش داده شده در استودیوها در این شهر ساخته می شود.

این افتتاحیه با تصاویری از زیدان که مشعل المپیک را در دست دارد آغاز شد. او به مترو رفت و مشعل را به سه نوجوان داد و آنها از کانال های مترو به کانال های آب پاریس رفتند. حالا این سه نوجوان در مراسم زنده حاضر می شوند. این ترکیبی از فیلم های ضبط شده و اجرای زنده کاملاً تحقق یافته از همان ادبیات روایی ویکتور هوگو و امیل زولا گرفته شده است که تاریخ مردم شهر را در طول اجرا به زیبایی به تصویر می کشد.

طراح این اجرا (توماس جولی) در جایی از روش فیلمبرداری فیلم های موج نوی فرانسوی استفاده کرده بود و زوم های سریعی که روی موضوع انجام می داد، یادآور فیلم های کلود شابرول و فرانسوا تروفو، یکی از کارگردانان فیلم نیو فرانسه بود. موج. سینمای موج.

در نهایت این اجرای خیابانی به ادبیات نمایشی بازمی گردد. در ابتدای هر قسمت، متنی در تصویر حک می شد که داستان قسمت بعدی را تایید می کرد.

دیوارهای خیس کنار رودخانه سن، جایی که عمارت بزرگی برای قرن‌ها خشک شده بود، محل اجرای تئاتر موزیکال خیابانی بود. در بین پنجره‌های عمارت، زنی با لباس قرمز، سر بریده‌ای در دست گرفته و تصویری کشیده شده است. راه رسیدن به تئاتر و ناگهان اجرای یک گیتاریست الکترونیک در بالکن ساختمان، موسیقی را تجلی می کند و همه اینها در چیدمان صحیح و به عنوان قاب عکسی برای میلیاردها بیننده منعکس می شود و پاریس یک فضای باشکوه خلق می کند. خاطره ای جمعی از دل بازی های المپیک 2024 برای مردم جهان، خاطره ای که در آن این هنر باشکوه و زیبا است و در هنرهایی که فرانسوی ها در گذشته به جهان صادر می کردند به نمایش گذاشته شده است.

این هنر در کنار شهر پاریس و رودخانه سن رسید و در جشن بازی های المپیک 2024 به نمایش درآمد و با نور، تصویر و موسیقی منظره ای از تاریخ و فرهنگ فرانسه را به نمایش گذاشت که فردا برای کسانی که می آیند ثبت می شود. .

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا