ترند های روز

نقل قول جدید در صدا و سیما; حسن عابدینی محکوم شد

متن جمله به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر حسن عابدینی

نظر به تعهد، تجارب، دانش و تجارب سازمانی جنابعالی را به سمت «معاونت سیاسی» منصوب می نمایم. در دوره تحول رسانه ملی و در ادامه تثبیت روند تحول انجام شده در معاونت سیاسی، مأموریت های ذیل از مهمترین وظایف جناب عالی خواهد بود:

– رصد دقیق و به موقع اخبار و رویدادهای خبری در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی و انعکاس صحیح و به موقع آنها به صورت بدیع، جذاب و موثر.

به ابتدای روایت اول توجه کنید و سرعت را برای رفع نیازهای اطلاعاتی مخاطب افزایش دهید.

– حضور موثر و گسترده در فضای مجازی و رسانه های جدید با هدف افزایش ضریب نفوذ و تقویت اقتدار اطلاع رسانی رسانه ملی.

مدیریت هوشمند و یکپارچه پیام در راستای رسالت معاونت سیاسی

هم افزایی با ظرفیت های مردمی و نخبه در جهت توسعه کیفی و کمی، آگاهی و اطلاع رسانی.

– تنوع بخشی به حوزه های اطلاع رسانی رسانه ملی و توجه ویژه به حوزه فرهنگی- هنری و اجتماعی

– تدوین پیوست عدالت رسانه ای حوزه های اطلاع رسانی.

تحکیم و ارتقای نقش رسانه ملی در بسیج عمومی و افزایش انسجام و همبستگی ملی در رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی کشور به ویژه در زمینه انعکاس خدمات نظام اسلامی و فعالیت های دولت، قوه قضاییه. قدرت و شورای اسلامی.

– تهیه و انتشار گزارش های تحلیلی، تفسیری و مستند با هدف آگاهی بخشی آحاد جامعه، مدیریت و هماهنگ سازی رویکردهای سیاسی و اطلاع رسانی در تمامی حوزه های تولید پیام مطابق با سیاست های رسانه ملی.

– فعال سازی راهبردهای اطلاع رسانی متناسب با گستره تمدنی ایران اسلامی در منطقه و انعکاس مناسب، هوشمندانه و به موقع سیر تحولات عرصه مقاومت و جهان اسلام.

باید از زحمات و خدمات برادر عزیزم جناب آقای محمدعلی صائب در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی نمایم. توفیق روزافزون جنابعالی را در راستای پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش ایسنا، عابدینی پیش از این معاون صداوسیما استان بود و پیش از این مدیر خبرگزاری صداوسیما بود. وی دارای مدرک دکترای سیاست گذاری عمومی، سابقه چندین ساله گزارشگری، مجری و کارشناس برنامه های تلویزیونی و مسئولیت های معاونت خبرگزاری صداوسیما، مدیر کل اخبار خارجی صداوسیما، مدیر کل اخبار شبکه ال. رد عالم، عضو شورای طرح و برنامه شبکه خبر عضو شورای پژوهش های کاربردی معاونت صدا و سیمای برون مرزی، مدیرکل نظارت و ارزشیابی ایرنا، معاون اخبار بین الملل ایرنا، رئیس اداره اسلامی. خبرگزاری جمهوری اسلامی در ژاپن، مدیر و سردبیر خبر استانی ایرنا، مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری و دبیر روزنامه ایران.

عابدینی که سابقه تدریس در دانشگاه های تهران، صداوسیما، آزاد و خبر و تالیف چندین کتاب و مقاله دارد، مجری چندین برنامه تلویزیونی از جمله صف اول، همسایگان و جهان مروز در شبکه خبر، گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو است. و همگام با رویدادها از شبکه جام جم هستند و تجربه خبرنگاری، گزارش و تحلیل مراحل مختلف مذاکرات هسته ای و گفتگو با گروهی از رهبران ایران و دیگر کشورها را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا