ترند های روز

نظر مسعود کیمیایی درباره ساموئل خاچیکیان را ببینید

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، افتتاحیه و نمایش مستند «ساموئل خاچیکیان: یک گفتگو» به کارگردانی و تهیه کنندگی امید ناژوان بعدازظهر گذشته 7 شهریور در سینما چارسو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، امید ناژوان کارگردان و تهیه کننده این فیلم پس از خیرمقدم به بینندگان گفت: این فیلم حاصل یک پروسه تقریبا چند ساله است که به پایان رسیده است. امروزه و بیشتر این مشکل در واقع ناشی از ایمان و اعتماد است. آقای ادوین خاچیکیان از من خواستند این فیلم را بسازم. من تمام تلاشم را کردم و امیدوارم روح زنده یاد خاچیکیان از من راضی باشد و این فیلم برایشان راضی کننده باشد و امیدوارم لذت ببرند.

وی در ادامه افزود: دیشب با آقای کیمیایی جلسه داشتم و ایشان فیلم ما را دیدند و می خواستند در گروه ما حضور داشته باشند که متاسفانه به دلیل درد پا نتوانستند در جمع ما حضور داشته باشند و برای ما پیام تصویری ارسال کردند. شریک شدند.

مسعود کیمیایی در ابتدای این پیام گفت: یاد خاچیکیان خیلی سخت است، وقتی در قسمتی از فیلم دیدم روی سنگ قبرش گل گذاشته اند متاثر شدم، باور نمی کردم این مرد ما را رها کرده باشد. فقط می توانم بگویم که “ساموئل خاچیکیان یکی از شریف ترین افرادی بود که در زندگی ام دیدم.”

و افزود: بسیار خوشحالم که در این سن و سال می توانم درباره ساموئل صحبت کنم؛ می توانم بگویم مهم ترین خصوصیتی که از او به یاد دارم، شریف بودن… و شریف بودن… و شریف بودن است.

این فیلمساز پیشکسوت در بخشی دیگر از پیام تصویری خود اظهار داشت: در زندگی ام از ساموئل خاچیکیان چیزهای زیادی یاد گرفتم. مخصوصا بی تدبیری و کارهای جالبی که با دوربین انجام داد. او هر آنچه را که می دانست به ما آموخت.
کیمیایی در قسمت پایانی این پیام خطاب به تهیه کننده مستند «ساموئل خاچیکیان; یکی از گفت وگوها گفت: مهم این است که شما این فیلم را ساختید و خاچیکیان را فراموش نکردید، فیلمی که در آن از موفقیت های او و سختی هایی که در روزهای سخت با آن روبه رو بود صحبت کردید.

وی همچنین گفت: به نظر من اگر خودش، خانواده اش، پدر و مادرش و مخصوصا برادرش (سیرک) معالجه شوند، بهتر است… اما باز هم دستت درد نکند… درود بر شما. “

ادوین خاچیکیان فرزند ساموئل خاچیکیان در ابتدای سخنانش ضمن تشکر از حضار و هنرمندانی که در آن حضور داشتند، گفت: می دانم امید عزیز چقدر جنگید و برای ساخت این فیلم چه تلاشی کرد تا فیلم به اینجا رسیده است. مناظر امیدوارم از تماشای آن لذت ببرید و برایتان جالب باشد. من فیلم را قبل از شما دیده ام چون مرا در جریان تمام مراحل فیلم قرار دادید، فیلم آبرومند و محترم شده است.

اکران مستند «ساموئل خاچیکیان، گفتگو» از 7 شهریور در سینماهای هانرو اکسپرینس آغاز شد.

24357

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا