ترند های روز

مهلت ارسال آثار در بخش رقابتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، آخرین مهلت تحویل و بارگذاری آثار گروه های متقاضی شرکت در بخش های مختلف بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است. جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تعطیل شد. تئاتر – همدان به درخواست برخی گروه ها این نمایش که تاکنون امکان ارسال آثار خود را نداشت تا 30 شهریور ماه سال جاری تمدید شد.
تمامی هنرمندان متخصص در حوزه تئاتر کودک و نوجوان می توانند برای بارگذاری و ثبت آثار خود در سامانه اینترنتی بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان به آدرس https://icy.theater اقدامات لازم را انجام دهند
لازم به توضیح است زمان در نظر گرفته شده برای تحویل آثار هنرمندان شرکت کننده به هیچ وجه تمدید نشده است و تمامی گروه های مشتاق می توانند تا قبل از پایان 30 شهریور نسبت به بارگذاری آثار خود اقدامات لازم را انجام دهند. در غیر این صورت سیستم جشنواره پس از این تاریخ به صورت خودکار قفل خواهد شد.
«مسابقه تئاتر نوجوانان»، «مسابقه تئاتر کودک»، «مسابقه تئاتر نوجوانان»، «مسابقه تئاتر خیابانی» و «مسابقه دراماتورژی» بخش‌های رقابتی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان هستند.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان به دبیری امیر مشهدی عباس به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت استانی شهرداری همدان و مشارکت اداره کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای نمایشی آبان ایران ماه سال 1403 با شعار «گفتگو بدون مرز» و با هدف «تقویت همدلی و رفاقت، رشد، آگاهی بخشی» در شهر تاریخی همدان برگزار می شود. و اعتماد به نفس کودکان ایرانی در مسیر هنرهای نمایشی».
«واقعیت بخشیدن به مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان های اصیل خانواده و پیوند نسل ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت با ایجاد زمینه برای فعالان». مشارکت کودکان و نوجوانان در تولید آثار نمایشی» عنوان بخشی از حقوق قشر پویا و تأثیرگذار جامعه بخشی دیگر از اهداف بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا