ترند های روز

مهلت ارسال آثار برای اولین جایزه پژوهشی تئاتر سال در ایران تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو دفتر رسانه اداره کل هنرهای نمایشی، مهلت ارسال آثار نخستین دوره جایزه پژوهشی تئاتر ایران تا 19 آبان ماه تمدید شد.

این فراخوان شامل بخش‌هایی از کتاب‌های پژوهشی مؤلف، مقالات علمی، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و پایان‌نامه‌های دکتری است که بین آوریل 1400 تا پایان مارس 1402 منتشر یا ارائه شده است.

همچنین محورهای موضوعی این جایزه عبارتند از: تاریخ معاصر تئاتر ایران، مدیریت در تئاتر ایران، مخاطب شناسی در تئاتر ایران، جشنواره های تئاتر و سیاست های فرهنگی در ایران، چهره های ماندگار تئاتر ایران، تئاتر و جامعه در ایران، رابطه میان رشته ای تئاتر و سایر رشته ها در ایران. آینده پژوهی تئاتر و تولید تئاتر ایران در ایران و رابطه آن با مقوله اقتصاد هنر، دراماتورژی در ایران و نمایش های آیینی و سنتی ایران.

معلمان، پژوهشگران، نویسندگان و دانشجویان سراسر کشور می توانند تا 19 آبان ماه سال جاری از طریق سایت اداره تحقیقات، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی به نشانی namayeshpub.theater.ir ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند. .

نخستین جایزه سال پژوهش تئاتر ایران به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف شناسایی، تقویت و معرفی پژوهش های مرتبط با هنر تئاتر همزمان با هفته تئاتر برگزار می شود. تحقیق. در نیمه دوم آذرماه سال جاری

(فرخوان اولین دوره جایزه سال پژوهش تئاتر ایران پیوست شده است.)

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا