ترند های روز

مهران مدیری به تلویزیون برمی گردد؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، سید محمدرضا خوشرو سرپرست شبکه نسیم چند روز پیش نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار کرد. در این جلسه بحث های متعددی مطرح شد که شاید یکی از مهم ترین قسمت های این جلسه به بازگشت مهران مدیری به تلویزیون اختصاص داشت.

خوشرو با بیان اینکه تلویزیون با مهران مدیری مشکلی ندارد و اخیراً برای ساخت یک اثر نمایشی به توافق رسیده است، ادامه داد: فصل پنجم «دورهمی» با تهیه کننده مشکل اداری و قراردادی دارد که رفع می شود و مابقی. از قسمت های پخش شده قطعا روی آنتن خواهد رفت.»

مدیر شبکه نسیم در حاشیه این دیدار با خبرنگار تسنیم گفت و گو کرد. وی در خصوص بازی جدید فرزاد حسنی با عنوان «رقابت بی سابقه» به این نکته اشاره کرد: این برنامه تلویزیونی شبیه «بازی هفتگی» به میزبانی منوچهر نوذری است. همچنین به زیبایی تزئین شده است و مخاطبان را با ایده‌ها و رویدادهای جدید به سال‌های گذشته بازمی‌گرداند. امیدواریم هر چه زودتر کار آماده شود و مردم از دیدن آن لذت ببرند.

وی در خصوص تغییرات فصل دوم «برمودا» گفت: تغییراتی در دکوراسیون و حال و هوای برنامه ایجاد شده و ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است. این برنامه رسالت سرگرمی همزمان با گفتگوهای جذاب کامران نجف زاده را دارد و با قدرت و قدرت و جذابیت بیشتری نسبت به گذشته این مسیر را ادامه خواهد داد.

خوشرو در پاسخ به این سوال که آیا مهران مدیری و رامبد جوان با نمایشی جدید به شبکه نسیم بازمی گردند یا خیر؟ وی افزود: آقای جوان پروژه ای غیر از «خندوانه» را به شبکه داده است هر وقت که بخواهد در خدمتش هستیم. مدیری هم طرح جدیدی دارد. کار با این دوستان اشکالی ندارد. همانطور که گفتم آقای مدیری برای ساخت یک نمایشنامه توافق کرده است.

وی افزود: معمولا با چهره کار می کنیم و تعامل وجود دارد. برخی از هنرمندان فعالیت در فضای شبکه نمایشی را انتخاب کرده اند. برخی سینما را انتخاب کرده اند. اما اینکه در جایی گفته می شود درهای شبکه نسیم به روی هرکسی بسته است یا از برنامه ها، ایده ها و حضور آنها استقبال نکرده ایم اشتباه است. هیچ هنرمندی که بخواهد همکاری کند و کارش در شبکه نسیم متوقف شده است را نمی توان مثال زد.

مدیر شبکه نسیم به موضوع سخنرانی پرداخت و گفت: متاسفانه همان طور که آقای شاهمرادی قبلاً گفته بودند، صحبت ها و فشارهایی بر چهره ها وجود دارد. اما همانطور که قبلا گفتم کار در تلویزیون جذابیت ها و سختی های خودش را دارد. مصداق بارز آن «پارتی» ایرج طهماسب است که آن هم نمایشی تماشایی است و حس قرار گرفتن در معرض ۸۸ میلیون بیننده هم چیز خوبی است.

وی درباره اخباری مبنی بر همکاری شبکه نسیم با احسان علیخانی گفت: تا جایی که اطلاع دارم آقای علیخانی تهیه کنندگی فیلمی را بر عهده دارد که برای جشنواره فیلم فجر آماده می شود. حس خاصی از ساخت فیلم دارد و اگر بخواهند با شبکه نسیم همکاری کنند حتما در خدمتشان خواهیم بود.

خوشرو به عنوان دبیر جشنواره جام جم درباره دوره جدید این جشنواره تلویزیونی تاکید کرد: تاریخ برگزاری جشنواره جام جم به طور قطعی مشخص نیست اما فرض بر این است که پاییز امسال برگزار شود. همانند سال های گذشته از برترین برنامه ها، سریال ها، بازیگران و مجریان تجلیل خواهد شد و البته نظرات ویژه ای خواهیم داشت. به زودی در یک نشست خبری ابعاد و جزئیات مختلف جشنواره امسال مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا