ترند های روز

معاون سیما: مهران مدیری فیلمنامه تلویزیونی می نویسد/ همکاری قطعی نیست

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، محسن برمهانی شنبه گذشته، بیست و چهارم شهریور ماه در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه دوقلوها در جمع خبرنگاران گفت: خلق یک اثر هنری نیازمند مذاکره و بازگشت برندها است. به تدریج رخ خواهد داد. البته زمان می برد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام برندها برمی گردند، اظهار کرد: گاهی برند عنوان برنامه یا نام یک فرد است. ممکن است برنامه ای را برنگردانیم. چون برنامه خوبی نبود یا منقضی شده. تعداد بسیار کمی از برندها و افرادی هستند که سازمان مایل به همکاری با آنها نباشد. ما اکنون در حال مذاکره با غیرقابل بازی ترین عناوین برای ادامه بازی هستیم.

شبکه نمایش خانگی یکی از رسانه های ملی است و ما آنها را می شناسیم.

برمنی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت مهران مدیری به تلویزیون گفت: وقتی توافقی نیست چرا باید جزئیات را بگویم؟ مدیری در حال نوشتن متنی است که هنوز نهایی نشده است. چون هنوز در حال نگارش است. همانطور که می دانید سیستم تولید متن جدا از سیستم تولید آثار است.

معاون سیما درباره پخش سریال های نمایش خانگی از تلویزیون گفت: شبکه نمایش خانگی یکی از رسانه های کشور است و ما آن را می شناسیم.

وی درباره پخش ناقص سریال «بادل» علی مسعودی و «دربندون» حسن لفایان توضیح داد: بادل مصادف با شهادت آیت الله رئیسی و محرم و صفر بوده و در آینده پخش خواهد شد. این سریال در تولید این سازمان قرار نگرفت. تشخیص ما این بود که کیفیت قابل قبول نیست. در حال حاضر متوقف شده است، اما ممکن است اصلاح و منتشر شود.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا