ترند های روز

مشکلات جدیدترین ساخته فورد کاپولا تمام نشد/ انتشار تیزر «مگالوپولیس» و عذرخواهی از منتقدان

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، لاینزگیت جدیدترین تیزر خود را از فیلم حماسی «مگالوپولیس» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا منتشر کرد که در آن از مجموعه ای از نقل قول های منفی منتقدان مشهور سینمایی درباره فیلم های قبلی کاپولا استفاده کرده است و اکنون مشخص شده است که این فیلم ها نقل قول ها نادرست است

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سخنگوی لاینزگیت در بیانیه ای اعلام کرد: ما بلافاصله تیزر Megalopolis را تغییر می دهیم و از منتقدان نام برده و فرانسیس فورد کاپولا بابت این اشتباه نابخشودنی عذرخواهی می کنیم. ما اشتباه کردیم و متاسفیم!

این تیزر که صبح چهارشنبه منتشر شد، جدیدترین فیلم کاپولا را با هدف نشان دادن اینکه «مگالوپولیس» مانند شاهکارهای قبلی او «پدرخوانده» و «اکنون آخرالزمان» که منتقدان در برابر آن مقاومت می‌کردند، اثری هنری است.

در این تریلر، چندین نقد منفی از منتقدان در نقد فیلم های قبلی کاپولا ذکر شده است، اما اکنون مشخص شده است که هیچ یک از این عبارات در واقع متعلق به افرادی مانند راجر ایبرت و پائولین کیل نیست و آن کلمات در هیچ یک از نقدهای او یافت نشد. . .

Owen Gleiberman از Variety گفت: “حتی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که انتقاد را دوست ندارید، مناسب نیست کلماتی را در دهان خود قرار دهید که نگفته ایم.”

گلیبرمن درباره نقل قول های جعلی در تریلر گفت: “رسوایی این است که کل این تیزر بر اساس یک دروغ ساخته شده است.” منتقدان پدرخوانده را دوست داشتند و اگرچه آخرالزمان اکنون موفقیت بزرگی بود، اما مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. و من دراکولای برام استوکر را “یک آشفتگی زیبا” نامیده بودم، که اکنون چنین نقدی از آن فیلم به نظرم می رسد.

مشخص نیست که بیشتر نقل قول های ارائه شده در تریلر «مگالوپولیس» از کجا آمده است، و تنها اظهار نظر راجر ایبرت که گفته می شود «پیروزی سبک بر ماهیت» است، درست است، که همچنین از نقد او در سال 1989 از «بتمن» گرفته شده است. و این «دراکولا» کاپولا نیست که در تیزر نشان داده شده است.

مشکلات این تیزر جدیدترین از مجموعه رسوایی هایی است که در جریان ساخت این فیلم 120 میلیون دلاری که تماما توسط کاپولا تامین مالی شده است، رخ داده است. ماه گذشته، ورایتی ویدئویی از پشت صحنه تولید فیلم را به نمایش گذاشت که نشان می داد کاپولا با زنان سیاه پوست سر صحنه فیلم با احترام رفتار نمی کند و برخی از عوامل تولید آن را تایید کردند.

در حالی که فیلم دیگری توسط یکی از زنان سیاه پوست لشکر منتشر شد که همه این سخنان را ناپسند خواند و رفتار کاپولا را پدرانه و دوستانه دانست، گفته می شود این بخشی از تلاش استودیوها برای موافقت با ساخت فیلم با سرمایه کاپولا است. و اجتناب از آنها نبود.

World of Rail نیز در این باره نوشت: تنها چیزی که می خواهیم بدانیم این است که در واقع چه کسی مسئول نوشتن و ویرایش تریلر بوده است. این همه چیز مهم است. نقل قول از پائولین کیل، وینسنت کانبی، رکس رید و راجر ایبرت چه کسی بود؟

این سایت افزود: این یک شکست دیگر در مجموعه مشکلات بی پایان پیرامون «مگالوپولیس» است، اما باز هم، با توجه به بودجه کم تبلیغاتی کاپولا و تیمش، این احتمال کمی وجود دارد که این یک ترفند بازاریابی برای جلب توجه باشد. فیلم

«مگالوپولیس» 27 سپتامبر در آمریکا اکران می شود.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا