بازی

مرگ همستر کمبت قطعی است!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، اگرچه خبر اضافه شدن توکن همستر کامبت به بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، کاربران این بازی تلگرامی را امیدوار کرد، اما اکنون شایعات ناامیدکننده ای به گوش می رسد. شخصی به نام الکس، طراح و مدیر پروژه بازی Simple، در کانال تلگرامی خود با ۲ میلیون دنبال کننده اعلام کرد که لیست همستر کمبت احتمالا لغو خواهد شد. وی در این پست تلگرامی نوشت: بیش از 200 میلیون کاربر منتظر لیست شدن توکن همستر کامبت هستند. اما این پروژه به دلیل درگیری های داخلی از ریل خارج شده است. با وجود قولی که بنیانگذاران مبنی بر سود 18.6 درصدی برای سرمایه گذاران داده بودند، ادوارد گورینوویچ (بنیانگذار همستر) اکنون هرگونه مشارکت را انکار می کند.

مدیر پروژه Simple همچنین افزود که سرمایه گذاران در حال آماده سازی شکایت های حقوقی هستند و در نتیجه، لیست Hamster Kombat لغو شده است. به نظر می رسد این پروژه یک کلاهبرداری با وعده های دروغین، فریب رهبری و سرمایه گذاری های دزدیده شده است!

آیا مرگ بازی تلگرام همستر کمبت قطعی است؟

هنوز هیچ بیانیه رسمی در این زمینه منتشر نشده است و الکس، مسئول پروژه Simple احتمالا با این اظهارات به دنبال تبلیغ نام و پروژه خود بوده است. اما شواهد نشان می دهد که اوضاع برای بازی تلگرام همستر چندان خوب پیش نمی رود و شاید همه وعده های بنیانگذاران آن همانطور که کاربران امیدوارند به واقعیت تبدیل نشوند. چندین ماه است که میلیون ها کاربر همستر منتظر گنجاندن توکن این بازی و کسب درآمد بوده اند، اما هر بار به دلایلی که کاملاً مشخص نبود، گنجاندن توکن همستر به تعویق افتاده است.

در روزهای اخیر خبر درگیری های داخلی بین بنیانگذاران همستر اوضاع را بدتر کرد. علاوه بر مدیر پروژه Simple، اخیراً یک شرکت تبلیغاتی روسی نیز اخبار ناامیدکننده ای در مورد همستر کمبت منتشر کرده است. این شرکت در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که قبلا پروژه ای را با تیم سازنده بازی Hamster Combat انجام داده است. اما در آن پروژه خبری از توکن ایردراپ نبود و احتمالاً در مورد توکن همستر کامبت نیز همین اتفاق خواهد افتاد. این شرکت همچنین مسئولین این پروژه را کلاهبردار خواند و اعلام کرد که مشارکت آنها در پروژه قبلی صورت نگرفته است و به همین دلیل قصد دارند از تیم توسعه آن پروژه شکایت کنند.

حال باید منتظر اخبار جدیدتر در این باره باشیم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی می افتد. اما در حال حاضر به نظر می رسد که سازندگان بازی Hamster Combat چندین ماه است که با میلیون ها کاربر این بازی تلگرامی کار می کنند.

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا