ترند های روز

محمدحسین لطیفی: با دیوانه ای به نام «نتانیاهو» طرف هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون در طول دوران حرفه ای خود سریالی به نام «وفاداری» را کارگردانی کرد و اخیرا در سریال «ترور» به عنوان افسر اطلاعاتی و امنیتی ایفای نقش کرد. کاری که به عنوان اولین کار روی حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

به گزارش تسنیم، وی پس از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد. گفت: راستش را بخواهید هنوز در شوک هستم و نمی دانم چه بگویم. من واقعا تحت تأثیر این حادثه هستم و دوست ندارم جنگ در خاورمیانه شروع شود.

این کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون که به تازگی مجوز فیلمبرداری فیلم «پنجره فولادی» را از سازمان سینمایی دریافت کرده است، ادامه داد: به نظر من نتانیاهو دیوانه است و برای توقف جنگ دست به هر کاری می زند. ما با دیوانه ای طرف هستیم که این جنگ را خودش به پایان نمی رساند. چون باید پاسخگو باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دیوانه هر روز خطرناکتر است. نتانیاهو به یک ریسک‌پذیر دیوانه تبدیل شده است و خطرات او منطقه و کل کشورها را در بر می‌گیرد. همه در دنیا فریاد صلح می دهند و علاقه ای به جنگ ندارند و سعی می کند بر طبل جنگ بکوبد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا