ترند های روز

مجروح شدن بازیگر «قاتل سبز»/ کنسلی نمایش دوم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری فارسیرو؛ پریسا نقدی زاده کارگردان نمایش “سبز قاتل” که از چهارم شهریورماه در تماشاخانه ملک اجرا می شود در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اتفاقی که برای یکی از بازیگران این نمایش رخ داد، گفت: نمایش “سبز سبز” در حال اجرا است. حضور سینا رازانی و میلاد رفعتی در اجرا حرکات بدنی زیادی دارد و متاسفانه شب گذشته 1 مهر، رفعتی در ابتدای اجرا حرکتی داشت که باعث مصدومیت وی شد.

به گزارش مهر، این کارگردان ادامه داد: میلاد رفعتی با وجود مصدومیت تا پایان اجرا به کار روی صحنه ادامه داد اما پس از اجرا از هوش رفت. بلافاصله او را نزد پزشک بردیم تا در اسرع وقت مراحل درمان انجام شود.

نقدی زاده یادآور شد: طبق دستور پزشک و تا زمان مشخص شدن نوع آسیب، رفعتی نباید روی صحنه برود که به همین دلیل اجرای امشب دوم مهرماه «سبز خطالی» را لغو کردیم.

کارگردان نمایش «قاتل سبز» در پایان با اشاره به وضعیت ادامه اجراهای این نمایش خاطرنشان کرد: قرار است متخصصان ارتوپد نظر خود را در مورد کشیده شدن یا شکستگی دودمان زایمان اعلام کنند. امیدواریم رفعتی دچار پارگی پشت سر هم نشده باشد و بتوانیم اجراهای نمایش را از سر بگیریم وگرنه احتمال تعویق اجرا وجود دارد.

24357

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا