ترند های روز

مانی حقیقی و امیرمهدی ژوله با یک شعبده باز آشنا شدند

ماهرخ عباسپور: هنوز یک هفته دیگر برای بررسی وضعیت فروش گیشه سینماها در مرداد ماه باقی مانده است، اما بر اساس اطلاعات به دست آمده، به نظر می رسد سینمای ایران از ابتدای مردادماه فعالیت خود را با قدرت نسبتاً آغاز کرده است، سینمایی که در تیرماه به دلیل تعطیلی آن. تعطیلی های متعدد و با اکران 20 فیلم و وقفه 5 روزه برای فیلم های کمدی، بسیاری از رکوردها مانند ماه های گذشته شکسته نشد.

گیشه سینما از اول تا 19 مردادماه با مجموع یک میلیون و 800 هزار تماشاگر فروش 97.5 میلیارد تومانی را به ثبت رساند که نشان دهنده رشد قابل توجهی نسبت به تیرماه است.

دو فیلم «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان و «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا هفته گذشته اکران شدند.

فیلم «ملاقات با شعبده باز» محصول 2018 برای اولین بار 48 ساعت پیش اکران شد و در این مدت با 22 هزار بیننده به فروش 1.7 میلیارد تومانی دست یافت. داستان فیلم ملاقات با جادوگر درباره مردی به نام مستر کلنل است که در زندگی خود با مشکلات زیادی روبرو می شود. او در یکی از روزهای سخت زندگی اش با فردی به نام جادوگر آشنا می شود. شعبده باز ادعا می کند که می تواند مشکلات سرهنگ را حل کند اما برای این کار شرایط عجیب و غیرعادی دارد. این آشنایی و اتفاقات بعدی زندگی سرهنگ را به شکلی خنده دار و گاه عجیب تغییر می دهد.

فیلم «در آغوش بگیر» داستان بحران پیچیده ای در زندگی کیمیا و فرید، دوازده سال پس از ازدواجشان را روایت می کند که دنیای زیبای فرزندانشان را ویران می کند، کودکانی که چیزی جز سادگی و مهربانی در زندگی نمی شناسند. این فیلم از زمان اکران یعنی در 48 ساعت گذشته با 7000 تماشاگر 480 میلیون تومان در گیشه به ثبت رسانده است.

همچنین فیلم سینمایی «روزی روزی آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ از 19 مردادماه در سینماها اکران شد. این فیلم هفته گذشته با 11000 بیننده 660 میلیون فروخت.

این فیلم داستان خانواده پنج نفره مصیب چرچیده (محسن تنابنده) را روایت می کند که در آستانه عید در حال خرید هستند. مادر خانواده ناگهان همه را با اتفاقی غیرمنتظره غافلگیر می کند تا خانواده را آرام کند و…

اخبار مرتبط

در ادامه این گزارش می توانید آخرین آمار فروش فیلم و تعداد بینندگان را بر اساس اطلاعات وارد شده به سامانه مدیریت فروش و نمایش فیلم مشاهده کنید.

«پارتی پول» به کارگردانی سعید سهیلی با 253 هزار بازدید و فروش 13 میلیارد تومانی هفته گذشته در صدر جدول گیشه قرار گرفت.

«تگزاس 3» ساخته مسعود اطیابی با 217 هزار تماشاگر و 11.4 میلیارد تومان در جایگاه دوم گیشه قرار گرفت.

«خجالت نکش 2» به کارگردانی رضا مقصودی نیز در رتبه سوم گیشه قرار گرفت. این فیلم 87 هزار بیننده و 4 میلیارد و 400 میلیون تومان فروش داشت.

«ملاقات با شعبده باز» به کارگردانی جمشید بهرامیان در رتبه چهارم گیشه قرار گرفت. این فیلم 22000 تماشاگر و 1700000000 فروش داشت.

«یادگار جنوبی» به کارگردانی حسین دومار و پدرام پورامیری با 26 هزار بازدید و فروش 1.5 میلیارد تومبا در جایگاه پنجم گیشه قرار دارد.

«6 صبح» به کارگردانی مهران مدیری با 21 هزار و 500 تماشاگر و فروش تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون تومان از هفته گذشته در رده ششم گیشه قرار گرفته است. از مقام چهارم

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا