ترند های روز

ماجرای مدال طلای المپیک که بازیگر «تاج و تخت» دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، دیروز ویفن اولین ایرلندی بود که در 800 متر آزاد المپیک طلا گرفت. ویفن 23 ساله در مترهای پایانی پیش رفت و در نهایت از بابی فینکه آمریکایی که در رده دوم قرار گرفت و گریگوریو پالترینری ایتالیایی که در رده سوم قرار گرفت پیشی گرفت. وی همچنین توانست با زمان 7:38.19 رکورد المپیک را بشکند و از رکورد میخایلو رومانچوک در توکیو پیشی بگیرد.

بر اساس گزارش‌های پیشرو، مرد ایرلندی نمی‌توانست این شاهکار را باور کند و پس از پیروزی به وضوح احساساتی بود. برادر دوقلوی او نیز روی سکوها حضور داشت و او را تشویق می کرد. این دو روزهای طولانی و سختی را با هم تمرین کرده بودند و اگرچه ناتان نیز آرزوی راهیابی به بازی ها را داشت، اما در 1500 متر به آرزویش نرسید.

دانیل همیشه عاشق بازیگری بوده و در چند نمایش آماتور در دبیرستان بازی کرده است. اما کنجکاوی او در قسمت فراموش نشدنی “عروسی خون” از سریال بازی تاج و تخت، یکی از پربیننده ترین سریال های تمام دوران حضور داشت. خواهر بزرگتر آنها، بث، نقش یکی از نوه های والدر فری را بازی کرد و به لطف او، دوقلوها نیز نقشی اضافی در صحنه معروف داشتند. در بازی تاج و تخت او قهرمان داستان نبود، اما در استخر پاریس، دانیل ثابت کرد که یک ورزشکار برجسته است.

ماجرای مدال طلای المپیک که این بازیگر از آن دریافت کرد

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا