بازی

فروشگاه بازی های موبایل ایکس باکس به زودی راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مایکروسافت در حال برنامه ریزی است فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس و اکنون این شرکت قصد دارد آن را در ماه جاری راه اندازی کند جولای (ژوئیه / آگوست) برای عرضه. سارا باند، رئیس ایکس‌باکس، اخیراً در نشست فناوری بلومبرگ زمان راه‌اندازی این سرویس و همچنین برنامه‌های مایکروسافت برای کناره‌گیری از قوانین سختگیرانه فروشگاه App اپل صحبت کرد.

به گزارش دیجیاتو، باند به بلومبرگ گفت: ما شروع به آوردن بازی های اول شخص به فروشگاه موبایل ایکس باکس کرده ایم، بنابراین می توانید بازی هایی مانند Candy Crush و Minecraft را تجربه کنید.

نحوه معرفی فروشگاه موبایل ایکس باکس

او توضیح می‌دهد: «ما قصد داریم این کار را در وب شروع کنیم زیرا به ما امکان می‌دهد تجربه‌ای در دسترس در همه دستگاه‌ها، کشورها و بدون توجه به سیاست‌های فروشگاه اکوسیستم بسته داشته باشیم.

بنابراین فروشگاه روی بازی‌های موبایل اول شخص استودیوهای مختلف مایکروسافت، از جمله عناوین بزرگی مانند Call of Duty: Mobile و Candy Crush Saga تمرکز خواهد کرد. باند می گوید که این شرکت در آینده این روند را با بازی های مرتبط خود ادامه خواهد داد.

راه اندازی یک فروشگاه تلفن همراه مبتنی بر وب چالش بزرگی خواهد بود و هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چه برنامه ای برای ارائه آن به عنوان جایگزینی برای بازی های موبایلی موجود در اپ استور و گوگل پلی دارد.

فروشگاه بازی های موبایل ایکس باکس به زودی راه اندازی می شود

البته، باند می‌گوید که مایکروسافت فروشگاه خود را فراتر از وب گسترش خواهد داد، بنابراین این سرویس می‌تواند در نهایت به رقیب واقعی فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل گوگل و اپل تبدیل شود.

مایکروسافت برای اولین بار در اوایل سال 2022، یک ماه پس از خرید Activision Blizzard، به توسعه “فروشگاه نسل بعدی” خود اشاره کرد. در آن زمان، فیل اسپنسر، مدیر عامل ایکس‌باکس، گفت که هدفش توسعه سرویسی است تا بازیکنان ایکس‌باکس بتوانند به تجربیات و محتوا «در هر صفحه‌ای» دسترسی داشته باشند.

227227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا