ترند های روز

علیرضا مسعودی: یادم هست که بچه های «ساعت خوش» دو سال محروم بودند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، بازیگران «ساعت خوش» می گویند بعد از این نمایش مدت ها توقیف شدند. رضا عطاران ارژنگ امیرفضلی، رضا شفیعی جم، امیر غفارمنش و بسیاری دیگر به این ماجرا اشاره کردند.

چندی پیش با حضور امیر غفارمنش در فارسیرو از او درباره این ماجرا جویا شدیم و او پاسخ داد که تمامی عوامل این برنامه دو سال توقیف هستند.

در پی این ماجرا احمدپورنجاتی که معاون وقت سازمان صدا و سیما بود با انتشار پاسخی اعلام کرد که ماجرای مذکور صحت ندارد.

پس از این اتفاق برای بررسی صحت این ماجرا به سراغ علیرضا مسعودی که از اعضای گروه نویسندگی «ساعت خوش» بود، رفتیم. پاسخ مسعودی به این دو سوال را می خوانید.

یادتان هست بعد از این نمایش چطور بازیگران «ساعت خوش» توقیف شدند؟

دو سه ماه به تیم بچه های «ساعت خوش» پیوستم و با آنها کار کردم. یادم می آید که کمی بعد رضا عطاران کاری را شروع کرد به نام «زیر آسمان شهر» البته داستان دیگری داشت. به وضوح به خاطر دارم که چهار روز از کار کلیدی خود فیلمبرداری کردند، اما نیمه تمام ماند چون گفتند این عوامل نمی توانند کار کنند و ممنوع الکار هستند. من این چیزها را کاملاً به یاد دارم. فکر می کنم 30 سال از آن اتفاقات گذشته است، اما مطمئن هستم که بچه ها اشتباه نمی کنند چون من آن را کاملاً به یاد دارم و البته بعید می دانم که آقای پورنجاتی با چنین شخصیت و منش دروغ بگویند. او احتمالاً در بالای صفحه بود. آنها از عملکرد و تصمیم مدیران بعدی اطلاعی نداشتند.

بله، 30 سال است، بازیگران ممنوع الکار هستند، چه اتفاقی برای شما به عنوان نویسنده افتاد؟

نه، من آن زمان نویسنده ساده ای بودم و هیچ کس با من کاری نداشت، اما بچه ها دو سال ممنوع الکار بودند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا