ترند های روز

علیرضا خمسه، ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه و محمد فیلی با سریال جدید به تلویزیون می آیند.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، سریال «فریبا» که نام قبلی آن «عفیف» به کارگردانی محمود معظمی بود، یک ملودرام اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، معلمی پیش از این چندین سریال معمولا با فضای ملودراماتیک و اجتماعی را کارگردانی کرده است که می توان به «شاید برای شما هم» و «بوی باران» اشاره کرد. او در سال های اخیر در کارهای امنیتی از جمله «مهرمانه» فعالیت داشته است.

سریال فریبا اثری چند بازیگر شامل ترکیبی از چهره های شناخته شده و کمتر شناخته شده است. علاوه بر این یکی از مجریان تلویزیون که در سال های اخیر در عرصه بازیگری فعال بوده در این سریال حضور دارد. داستان این ملودرام اجتماعی به موضوعات مختلفی می پردازد که از جمله آن ها می توان به اینفلوئنسرها اشاره کرد. این مجموعه تلویزیونی به ریشه های آسیب در فضای مجازی می پردازد.

علیرضا خمسه، حمیدرضا پگاه، ثریا قاسمی، ارسلان قاسمی، امیرمحمد زند، محمد حاتمی و… از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «روز خون» آماده پخش از تلویزیون شد

سریال روز خون به تهیه کنندگی مرتضی رضایی که به اولین حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) می پردازد، پس از اتمام مراحل پس از تولید به زودی از شبکه یک سیما پخش می شود.

سریال روز خون به زودی در هفت قسمت 40 دقیقه ای از شبکه یک سیما پخش می شود. خط اصلی داستان تعقیب و گریز نیروهای امنیتی و تلاش تروریست برای ایجاد انفجار و حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) است.

این سریال در ۷۵ لوکیشن تصویربرداری شده است که یکی از لوکیشن های اصلی سریال حرم شاهچراغ است. در این سریال بیش از 40 بازیگر نقش اول و فرعی از جمله حمید ابراهیمی، اشکان هورسان، محمد فیلی، آزیتا ترکاشوند، حدیثه تهرانی، علیرضا مهران، بهروز قادری و … حضور دارند.

۲۴۴۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا