ترند های روز

عدم مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان از قدرت دکتر صالحی دارد نه ضعف مجلس.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، رضا حمیدی دبیر سابق جشنواره بین المللی شعر فجر و کارشناس مسائل فرهنگی و رسانه ای در گفتگو با خبرنگار سرویس ادبیات و هنر فارسیرو با بیان مطلب فوق افزود: برنامه های پیشنهادی دکتر صالحی احترام خود را نسبت به مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر کشور و با توجه به تجربه هشت ساله خود در سمت وزارت ارشاد و معاونت فرهنگی و لطف نمایندگان نشان می دهد. ، هنرمندان و نخبگان فرهنگی و هنری، نامزدی جدید شما برای این سمت حاکی از عملکرد موفق و دید گسترده شما به این عرصه وسیع است.

دکتر حمیدی، استاد علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه، کارنامه فرهنگی و هنری وزیر پیشنهادی در چهار دهه اخیر را برجسته کرد و خاطرنشان کرد: این فرصت را داشتم که ایشان را از دور و گاهی از نزدیک بشناسم و ایشان درگیر مسائل مربوط به مسائل فرهنگی، چه در حوزه و چه در دانشگاه، فردی دلواپس، لجباز، دلسوز را پیدا کردم که برنامه دارد و بزرگوارانش به مسائل فرهنگی نگاه سطحی و سطحی ندارند، بلکه نگاه می کنند. مشکلات را به صورت عمیق، ریشه ای و زیرساختی حل کند و این رویکرد در این چند سال است. او را به عنوان یک محقق، محقق و آشنا به مشکلات جلوه داده و برای مسائل فرهنگی و هنری راهبرد و راه حلی دارد. جامعه فرهنگی

وی در پایان به روزآمدی خود در مسائل فرهنگی و هنری را یکی دیگر از امتیازات برشمرد و اظهار داشت: با توجه به رشد و توسعه سریع فناوری و فضای مجازی و دگرگونی تعاملات فرهنگی و هنری، نگاه سنتی را حفظ کرده و آن را دور نریزد. سنت را در خدمت مدرنیته و پیشرفت های زمانه قرار می دهد و با تلفیق این دو، هم افزایی بیشتری ایجاد می کند و گسترش فضای مجازی را عامل استفاده بهینه تر و توسعه فرهنگ و هنر و در خدمت آن می داند. خدمات و نه علت وخامت فضای فرهنگی کشور.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا