ترند های روز

ضرر 3 میلیاردی بهروز افخمی!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، فیلم «استاد» اولین ساخته عماد حسینی و تهیه کنندگی بهروز افخمی از 27 مهرماه در 114 سالن و 594 اکران اکران شده و تا کنون تنها 9.96 یا حدود 10 نمایش داشته است. تماشاگران توسط فرافکنی

به گزارش همشهری آنلاین، بهروز افخمی مجری برنامه تلویزیونی «هفت» و نقد و بررسی فیلم های در حال اکران، این واکنش مخاطب را به فیلم خود چگونه تفسیر می کنید؟ عدم استقبال از فیلم تهیه کنندگی افخمی باعث شده این فیلم تنها 5918 بیننده داشته باشد و در مجموع 294720000 تومان بفروشد. این میزان فروش باعث شده تا فیلم افخمی به یکی از کم بیننده ترین و پرفروش ترین های سال تبدیل شود و بعید است در روزهای آینده تعداد بینندگان افزایش یابد.

حسن معجونی، سجاد بابایی، هادیه حسینی نژاد، حوریه مقدم و مهدی ابوحمزه بازیگران فیلم «استاد» هستند. این فیلم اقتباسی از نمایشنامه “Oleana” نوشته دیوید ممت است که در آن دانش آموزی معلم خود را به آزار جنسی متهم می کند و به همین دلیل جایگاه ترفیع معلم در خطر است. جالب است که در اجرای تئاتر این نمایش به کارگردانی هارولد پینتر نقش معلم را دیوید سوشی معروف در ایران با بازی در نقش هرکول پوآرو بازی می کرد و نقش دختر را لیا بازی می کرد. ویلیامز

در اقتباس سینمایی «استاد» حسن معجوبی نقش معلم و حدیده حسینی نژاد نقش دانش آموز را بازی می کنند. البته این اقتباس نسبت به متن اصلی تغییراتی ایجاد کرده و تفاوت هایی با آن دارد.

این فیلم در چهل و یکمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و واکنش ها بیشتر سرد و آمیخته با نقدهای منفی بود. از میزان فروش فیلم می توان گفت که همین واکنش های محدود در جشنواره به شکل گسترده تری در اکران تماشاگران نشان داده شد.

افخمی در نشست مطبوعاتی درباره این فیلم در جشنواره گفت: هزینه تولید این فیلم کمتر از سه و نیم میلیارد تومان بوده و با احتساب هزینه تبلیغات می توان حدس زد که فیلم بیش از این رقم ضرر کرده است. .

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا