ترند های روز

صنعت چاپ کشور نیاز فوری به به روز رسانی ماشین آلات و امکانات دارد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، شنبه 10 شهریور 1403 به مناسبت روز ملی صنعت چاپ (11 شهریور) و به همت ستاد اتحادیه به منظور گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ، گروهی از رسانه ها و عکاسان از چاپخانه هلدینگ نقش الماس به عنوان بزرگترین سیستم چاپ آنلاین در ایران و مجتمع چاپ هودیس پارس یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز چاپ و بسته بندی دارویی در ایران می باشد.
این برنامه یکی از برنامه های ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ است که توسط 9 تشکل صنفی و غیر صنفی در حوزه صنعت چاپ برنامه ریزی شده است و این 9 تشکل شامل اتحادیه کلیشه و لیتوگرافی، اتحادیه کاغذ و مقوا، اتحادیه مقوا انجمن مدیران ورق، انجمن علم و فناوری، انجمن واردکنندگان ماشین آلات صنعت چاپ، انجمن تولیدکنندگان بنر، اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ، شرکت تعاونی لیتوگراف ها و شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران.
خبرنگاران و خبرنگاران به همراه جلال ذکایی دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ در ابتدای این بازدید از چاپخانه هلدینگ الماس حضور یافتند و با چرخه تولید، نوع فعالیت این مجموعه آشنا شدند. و بخش های مختلف شرکت چاپ و در مراحل پیش چاپ، چاپ و بسته بندی محصولات آن.
در ادامه سعید حاجیلو مدیرعامل هلدینگ نقش الماس در حاشیه این بازدید در خصوص کیفیت و نوع فعالیت مجموعه توضیح داد: بزرگترین سامانه چاپ آنلاین را در چاپخانه نقش الماس طراحی و راه اندازی کرده ایم. و حتی در چاپخانه های کوچکتر که گاهی به دلیل استهلاک دستگاه تعداد محدودی سفارش چاپ می کنند برایشان سودی ندارد به همین دلیل به صورت آنلاین کار می کنیم و سفارشات شما را آماده می کنیم.
وی افزود: برای رفع خلأ در صنعت چاپ کشور نیاز مبرمی به ارتقای ماشین آلات و امکانات قبل و بعد از چاپ و همچنین استفاده از دانش، نرم افزار و سخت افزار روز وجود دارد و ما در چاپ نقش الماس تلاش کردیم مجموعه ای را انجام دهیم. تا با استفاده از نیروهای متخصص بخشی از این مشکلات و نیازها را برطرف کنیم.

حاجیلو در پایان خاطرنشان کرد: نقش الماس از سال 1381 تا 1384 در زمینه چاپ پس از چاپ فعالیت داشته و از سال 1385 به صورت گروهی و مطابق با استانداردهای جهانی چاپ بر روی کار و کیفیت از کارگاه خود وارد صنعت چاپ شده است. توضیح مجموعه: چاپخانه نقش الماس با فضایی بیش از 2500 مترمربع و 300 کارمند کارگاهی و اداری جهت ارائه هر چه بیشتر و بهتر پروژه های چاپ و تبلیغات و رفع نیازهای مشتریان به ویژه در زمینه تولیدات عمومی در سه شیفت فعالیت می نماید. و البته دفاتر دیگر. این مجموعه که در شهرهای دیگر مانند قزوین فعالیت می کند بیش از 1000 نیروی انسانی در گروه دارد که با مجهزترین دستگاه های روز دنیا در کیفیت ها و اقلام مختلف به ارائه خدمات می پردازد که باعث تنوع و بالا بودن سبد سفارش مشتری می شود. کیفیت

در ادامه خبرنگاران به همراه جلال ذکایی و غلامرضا شجاع مدیر کل تعاونی سنگ نگاران کشور برای بازدید از مجتمع چاپ هدیس پارس تهران را ترک کردند.
امیر هومان محمدی مدیر مجتمع چاپ هدیس پارس در جمع خبرنگاران ضمن خیرمقدم و گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ در جمع خبرنگاران از فعالیت های مجتمع چاپ هدیس پارس که یکی از مراکز چاپ و بسته بندی بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت های دارویی در جهان می باشد صحبت کرد. ایران. و فعالیت های آن به بخش مهمی از سلامت مردم مربوط می شود. وی گفت: در مجتمع چاپ هودیس پارس تلاش می کنیم آخرین علم روز دنیا را برای بسته بندی دارو به ایران بیاوریم و از این فناوری به نحو مطلوب استفاده می کنیم و این کار را نیز انجام داده ایم. برای این کار از تکنسین های چاپخانه های بزرگ استفاده می کنیم. از جهان.”
وی تاکید کرد: در فرآیند استانداردسازی تا 80 درصد موفق بوده ایم و در نتیجه این فعالیت ها صادرات به اروپا و خلیج فارس را آغاز کرده ایم. این شرکت چاپ با چالش های متعددی مواجه است.

حاجیلو درباره چالش های این مجموعه گفت: تا سال 1403 به نوعی با مشکلات تخصیص ارز و مشکلات ثبت سفارش توانستیم به فعالیت خود ادامه دهیم اما در سال 1403 قطعی مکرر برق آسیب زیادی به عملکرد این چاپخانه وارد کرد. از آنجایی که قطع برق باعث خاموش شدن دستگاه می شود، هر بار خاموش و روشن شدن این دستگاه ها 8 ساعت طول می کشد و این مشکل ضرر هنگفتی را به صاحب دستگاه چاپ وارد می کند.
در این بازدید جلال ذکایی دبیر اتحادیه بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ و مدیر سابق چاپخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری به تشریح برنامه های این سیاست پرداخت. شورای جشنواره ملی صنعت گرافیک تصریح کرد: نوع رویکرد این مکان عموما مبتنی بر مسئولیت های اجتماعی و عام المنفعه است و در اولین گام و به صورت نمادین به مناسبت 11 شهریور 11 زندانی غیرعمد با کمک صنعتگران آزاد شدند. صنعت گرافیک

سپس بابک عابدین، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ به عنوان نماینده یکی از 9 تشکلی که ستاد صنفی را برای بزرگداشت صنعت چاپ تشکیل می دهند، گفت: روز ملی صنعت چاپ فقط نیست. روزی در تقویم، اما روزی برای بزرگداشت تمام فعالانی که در این صنعت گسترده سخت کار می کنند، از جمله چاپگرها، کارخانه داران، تولیدکنندگان، بازرگانان، کارمندان، تکنسین ها، طراحان و حتی مصرف کنندگانی که آن را با بیشتر زندگی خود مرتبط می کنند. او روزانه با این صنعت زندگی می کند و از محصولات آن بهره می برد و امیدوارم با شناختی که از وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی دارم و اهمیتی که برای این صنعت قائل هستم، در جهت رشد و ارتقای کیفیت این صنعت تلاش کند. . که منجر به افزایش کیفیت زندگی افراد خواهد شد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت گرافیک در پایان با اشاره به بیست و یکمین جشنواره ملی صنعت گرافیک که به زودی در سراسر کشور برگزار می شود، توضیحاتی را ارائه و به برخی از سیاست های این جشنواره اشاره کرد: جشنواره ملی صنعت گرافیک 1403، قصد داریم از برترین فارغ التحصیلان رشته گرافیک در دانشگاه ها قدردانی کنیم و این جشنواره را با حضور شرکت ها و مجموعه های بزرگ صنعت گرافیک در سایر کشورها برگزار و تقویت کنیم. جنبه بین المللی این جشنواره است، بنابراین می توانید با برگزاری یک جشنواره، ایران را به یک نماد تبدیل کنید. پیشنهاد صنعت گرافیک استاندارد در سطح منطقه.
نقش الماس به سرپرستی سعید حاجیلو در سال 1380 به عنوان واحد خدمات پس از چاپ با استفاده از دستگاه اسکرین چاپ نیمه اتوماتیک و دستگاه کیور UV وارد عرصه چاپ شد. این مجموعه منسجم و فعال پس از گذشت 22 سال با در نظر گرفتن سه مقوله مهم قیمت پایین، کیفیت خوب و سرعت بالا، علاوه بر عرضه انواع محصولات عمومی و انحصاری با توجه به نیاز مشتریان و همکاران خود، همچنان به ارائه خدمات خود ادامه می دهد. خدمات و محصولات جدید در زمینه چاپ و تبلیغات می باشد.

صنعت چاپ کشور نیاز فوری به به روز رسانی ماشین آلات و امکانات دارد

دستگاه های نصب شده در مجتمع چاپ نقش الماس از بهترین ماشین آلات و تجهیزات نصب شده در کشور هستند که با توجه به تکنولوژی روز دنیا انتخاب شده اند و هم اکنون انواع خدمات پیش چاپ، چاپ و پس از چاپ ارائه می شود. در مجتمع چاپ نقش الماس.
همچنین مجتمع چاپ هودیس پارس با مدیریت امیر هومان محمدی یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز چاپ و بسته بندی دارویی در ایران است که با تکیه بر تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص خود خدمات با کیفیتی را در این زمینه ارائه می دهد.
این مجموعه با چاپ افست پیشرفته و فناوری های پیشرفته بسته بندی، قادر به تولید بسته بندی های متنوع و باکیفیت برای صنعت داروسازی می باشد. با توجه به اهمیت ویژه بسته بندی دارو، این مجموعه کلیه خدمات خود را با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی ارائه می دهد.
هودیس پارس در صنعت بسته بندی و چاپ دارویی نیز برای ارائه خدمات با کیفیت و به روز به عنوان نامی مورد اعتماد و قابل اعتماد شناخته می شود. این مجموعه با بهره گیری از فناوری های روز، به روز رسانی خدمات و بهبود فرآیندهای تولید را در اولویت قرار داده است و از این حیث سعی در ارائه خدمات با کیفیت و ارزش افزوده بالا به مشتریان خود دارد.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا