ترند های روز

صالحی باید کینه ایجاد شده بین نخبگان فرهنگی و دولت را برطرف کند و می تواند نقش میانجی را ایفا کند.

به گزارش فارسیرو، سید محمد بهشتی فعال و مدیر فرهنگی با بیان اینکه سیدعباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزینه شایسته ای برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: در این راستا باید به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شود. وی در گفتگو با خبرگزاری فارسیرو گفت: آقای صالحی فرهنگی است که پیش از این در زمان مدیریت صالحی امیری معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت. در دولت دوازدهم ریاست جمهوری و همچنین در روزنامه اطلاع رسانی شرکت کرد.

وی ادامه داد: به همین دلیل سید عباس صالحی فردی فاضل و ایثارگر و مدیری است که در شرایط کنونی در عرصه فرهنگ کشور مفید و کمک کننده است. به خصوص در شرایط کنونی شاهد شکافی بین جامعه، هنر، فرهنگ و مردم هستیم که این شکاف در انتخابات شورای اسلامی و همچنین در دور اول انتخابات ریاست جمهوری مشهود بود.

بهشتی افزود: بنابراین سید عباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم می تواند کینه و عصبانیت ایجاد شده بین نخبگان فرهنگی و دولت را برطرف کند.

این مدیر فرهنگی تصریح کرد: معتقدم سید عباس صالحی می تواند نقش میانجی را ایفا کند و این نکته ای بود که خود آقای صالحی نیز در سخنان خود بر آن تاکید کردند.

سید محمد بهشتی خاطرنشان کرد: حضور سید عباس صالحی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند موتور محرکه ای برای آشتی جامعه هنری و فرهنگی با دولت باشد و امیدوارم دوران موفقی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشد. فرهنگ و جهت گیری اسلامی.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا