ترند های روز

صابر ابر، علی سرابی و الهام کردا وارد تالار وحدت می شوند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، نمایش «مالی سویینی» گروه تئاتر مشاخ به نویسندگی بریال فریل و ترجمه حمید احیا به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی و بازی صابر ابر، الهام کردا و علی سرابی از 18 آبان ماه اجرا می شود و تمامی بلیت ها برای 2 روز اول این نمایش به پایان رسید. مرکز هنر و اندیشه آمارد تولید این اثر را بر عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی برنامه، بر اساس این گزارش، در خلاصه این اثر آمده است: مالی سوینی، زنی نابینا، پس از تلاش و اصرار همسرش، چشمان خود را جراحی می کند و وارد دنیای بیناها می شود. او ابتدا بسیار هیجان زده است، اما پس از مدتی بیمار می شود. مغز او اطلاعات اشیایی را که می بیند منتقل نمی کند و علیرغم بینایی تیزش کاملا نابینا است.

همچنین فرشید مصدق طراح نور، صابر ابر طراح صحنه و لباس، لعیا خرامان طراح گریم، شایان صفوی طراح صدا، محمدصادق زرجویان طراح گرافیک و تیزر (استودیو مانتو)، عکاس حسین حاجی بابایی، مدیر تولید، شاهین امیرپور، دستیار تولید، علی اکباتانی. دستیار کارگردان مهشید مزعل، منشی صحنه، مریم ضمیریان، کارگردان صحنه، سعید رنجبر، تبلیغات مجازی توسط آرین امیرخان (فیلمنیوز)، گرافیست امیرحسین ستوده نسب، دستیار تولید علی میقانی، دستیار صحنه و لباس ارمغان خان محمدی، مجسمه سازی توسط فائزه بهار. توسط مریم مهری و … از دیگر عوامل این نمایش است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

نمایش «مالی سوینی» 18 آبان ساعت 18:30 در ثلاث وحدت روی صحنه می رود.

طراحی پوستر: محمد صادق زرجویان

۲۲۴۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا