ترند های روز

شگفتی بزرگ بازی های المپیک پاریس؛ سلین دیون به صحنه بازگشت!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، سلین دیون خواننده کانادایی پس از مدت ها دوری از صحنه تئاتر به دلیل بیماری نادر سندروم سفت، قصد دارد در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2024 پاریس به اجرای زنده بپردازد.

به گزارش برنا، سلین دیون به صحنه بازمی گردد و شایعاتی مبنی بر اجرای او در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک در روز جمعه به گوش می رسد. اگر این اتفاق بیفتد، اجرای دیون اولین اجرا از دسامبر 2022 خواهد بود. زمانی که مجبور شد برنامه تور خود را به حالت تعلیق درآورد و درمان را شروع کند زیرا تشخیص داده شد که به سندرم فرد سفت یا SPS مبتلا شده است.

دیون روز دوشنبه وارد پاریس شد و در هتل رویال مونسو در نزدیکی شانزه لیزه اقامت دارد. جالب اینجاست که لیدی گاگا، دیگر مجری احتمالی در مراسم افتتاحیه المپیک نیز در همین هتل اقامت دارد.

در مصاحبه ای با Vogue France در ماه آوریل، این خواننده محبوب به بازگشت خود اشاره کرد و گفت: “من انتخاب کرده ام که با یک تیم پزشکی با تمام جسم و روحم از سر تا پا کار کنم. من می خواهم تا جایی که می توانم تلاش کنم. هدف من این است که دوباره برج ایفل را ببینم!

وی همچنین با اشاره به تلاش روزانه خود برای بازیابی قوای بدنی گفت: چهار سال است که به خودم می گویم دیگر برنمی گردم، آماده ام، آماده نیستم… خواهیم دید. چه اتفاقی می افتد “من نمی دانم … بدن من باید به من بگوید.”

سلین دیون احتمالاً در مقابل برج ایفل اجرا خواهد کرد، زیرا مراسم افتتاحیه در امتداد رود سن برگزار می شود و در نزدیکی تروکادرو، مقابل برج به پایان می رسد. این اولین بار است که مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک در خارج از استادیوم برگزار می‌شود و با حضور 3500 بازیگر، رقصنده و نوازنده، بناهای مشهور پاریس را به نمایش می‌گذارد.

دیون با بازی های المپیک غریبه نیست. در افتتاحیه بازی های المپیک 1996 آتلانتا، او «قدرت رویاها» را اجرا کرد، اجرای بی سابقه ای که توسط 3.5 میلیارد نفر در سراسر جهان دیده شد. او اخیرا اجازه داده است که از صدایش در ویدیویی برای ورزشکاران المپیکی کانادا به نام «شجاعت شکست ناپذیر» در کنار مایکل جی فاکس استفاده شود.

طرفداران در سراسر جهان مشتاقانه منتظر بازگشت احتمالی این خواننده فولکلور هستند و اگر این اتفاق بیفتد و سلین دیون در مراسم افتتاحیه روز جمعه شرکت کند، اجرای او نقطه برجسته بازی های المپیک تابستانی 2024 پاریس خواهد بود.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا