ترند های روز

شهره سلطانی بعد از هشت سال در تئاتر کارگردانی می کند. «وارگ الخیال» و «ترور» اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، شهره سلطانی کارگردان و کارگردان سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون جدیدترین اثر خود «من و گربه پری» را شهریورماه امسال به عنوان کارگردان عرضه می کند.
«من و گربه پری» عنوان یکی از آخرین نمایش هایی است که در شهریور ماه 1403 به نویسندگی سیمین امیریان و کارگردانی شهره سلطانی اجرا شد.
شهره سلطانی در سال‌های اخیر علاوه بر بازی در نمایش‌های متعدد، به‌عنوان کارگردان در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشته است که جدیدترین آن مربوط به کارگردانی نمایش «پینوکیو – ۲۰۱۴» در تئاتر ناظرزاده کرمانی است. ، تماشاخانه ایرانشهر و “شباده و طلسم – 1376” در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر قرار دارند.
نمایش «من و گربه پری» یکی از کارهای جدید شهره سلطانی در عرصه کارگردانی تئاتر است که به گفته خودش باید در قالب روایتی متفاوت و کمتر مطرح شده در تئاتر به مردم عرضه شود. .
شهره سلطانی یکی از بازیگران فعال عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که در سال های اخیر در چندین نمایش مختلف به کارگردانی هنرمندان مشهور تئاتر، سینما و تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است.
این هنرمند همچنین در دو سال اخیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای بازی در نمایش های «مردنیک»، «روز ازنو» و «مارکه در مارکه» جایزه بهترین اجرا را دریافت کرده است.
«نبرد در نبرد» به کارگردانی سیاوش تهمورث، «سوگ آدم» به کارگردانی رضا کرم رضایی، «مثل یک تئاتر» به کارگردانی رضا فیاضی، «درج مشکین» به کارگردانی شارمین میمندی نژاد، «قطار ارواح» به کارگردانی رضا کرم رضایی «دلدادگان». ” نقل قول” به کارگردانی سیاوش تهمورت، “رزازنو” به کارگردانی منیژه مهحمدی، “آخرین قهرمانان روی زمین” به کارگردانی اصغر فرهادی، “مساله آی نیست” به کارگردانی منیژه مهمدی، “پستوخانه” به کارگردانی حمید امجد، “باغ شب”. “نگاه ما” به کارگردانی هادی مرزبان، “دایره بسته” به کارگردانی منیژه مهحمدی، “گمشدگان” به کارگردانی فرهاد اصلانی، “بوی خواب” به کارگردانی سهراب سلیمی، “خوان هشتم” به کارگردانی اروند دشت آرای، “روسمرشالم” به کارگردانی محمودرضا رحیمی، «مرد خوب» به کارگردانی امیر دژاکام، «کوکوی کوبتران حرم» به کارگردانی علیرضا نادری و بسیاری دیگر از تجربیات بازیگری سلطانی در عرصه تئاتر هستند.

در سالن اجتماعات ایرانشهر؛ «ورق الخیال» و «ترور» روی صحنه می رود

نمایش «ورق الخیال» به کارگردانی اسماعیل گورجی و «ترور» به کارگردانی ابراهیم امینی از 7 مردادماه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.

نمایش الخیال نوشته محمدصادق گلچین عارفی به کارگردانی اسائیل گورجی و تهیه کنندگی آزاده صمدی از ساعت 19 یکشنبه 7 مرداد در تماشاخانه استاد ساریگیان و نمایش ترسناک به نویسندگی فردیناند فون شیراخ به کارگردانی ابراهیم امینی. به تهیه کنندگی علی محمد حسام فر 7 مرداد ساعت 21:15 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه می روند.

بازیگران نمایش وراق الخیال عبدالحمید گودرزی، علی محمودی، اسماعیل گورجی، محمدصادق گلچین عارفی و ایمان صیاد برهانی هستند.

بازیگران نمایش مقتل (به ترتیب ورود به صحنه) مهدی پاکدل، وحید رهبانی، مینو شریفی، علی محمد حسام فر، علی باقری، الهام نامی هستند.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا