ترند های روز

شهرام ووشقی سرپرست خبرگزاری تلویزیون شد.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، متن حکم انتصاب شهرام وثوقی راد به سرپرستی خبرگزاری صداوسیما از سوی حسن عابدینی معاون سیاسی خبرگزاری صداوسیما به شرح زیر است:

«برادر عزیز آقای شهرام و ثوقی راد

نظر به تعهد، دانش و تجربه جنابعالی که حاصل بیش از دو دهه تلاش تخصصی در رسانه ملی است، به موجب این حکم به عنوان سرپرست خبرگزاری صدا و سیما منصوب می شوید.

گسترش مسیر اطلاع رسانی در مرکز رویداد به منظور رعایت اصل روایت اول، رصد و رصد در جریان رویدادها و رویدادهای خبری ملی، منطقه ای و بین المللی و افزایش سرعت تامین نیازهای اطلاعاتی مخاطبان به شیوه ای نوآورانه، جذاب و موثر. مسیر یکی از وظایف اصلی در مرحله تثبیت فرآیند تحول است. معاونت سیاسی ریاست جمهوری بر اساس هویت اصلی و عدالت خواهد بود.

از دیگر موضوعاتی که باید به آن توجه جدی شود، پوشش فعالیت های دولت، قوه قضائیه و شورای اسلامی، تقویت و ارتقای بسیج مردمی، افزایش انسجام و همبستگی ملی و ایجاد هم افزایی با ظرفیت های مردمی و نخبگانی از طریق تشکیل کمیته هاست کارشناسان

فعال سازی راهبردهای اطلاع رسانی متناسب با گستره تمدنی ایران اسلامی، محور مقاومت و جهان اسلام، تنوع در پوشش جغرافیایی و موضوعی (اقتصادی، فرهنگی و سیاسی) و خلاقیت در ارائه محصولات مختلف اطلاعاتی و در تولید و انتشار مطالب تحلیلی. و گزارش های مستند با هدف افزایش ضریب نیز باید برای افزایش آگاهی افراد جامعه مورد توجه قرار گیرد.

برنامه ریزی حضور موثر و گسترده در فضای مجازی و رسانه های نوین با هدف افزایش ضریب نفوذ و تقویت اقتدار اخبار و مدیریت و هماهنگ سازی رویکردهای اطلاع رسانی در تمامی حوزه های تولید پیام مطابق با سیاست های رسانه ملی یکی از مواردی است که مولفه هایی که باید در دستور کار قرار گیرند.

باید از زحمات همیشگی برادر عزیزمان جناب آقای محمدعلی صائب در دوران مسئولیت قدردانی نمایم. توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از خداوند متعال مسالت دارم. “

حسن عابدینی
معاونت سیاسی”

شهرام وثوقی راد کارشناس روابط بین الملل و دانشجوی دکتری دفاع ملی است که کار خود را با سردبیری و ناشر شبکه خبر جام جم، شبکه اول 19 و سردبیر آنسوی خبر آغاز کرد.

او یک دهه سردبیری بخش خبر 20:30 بود و پس از آن مدیرکل خبر سیما شد.

معاون ارتباطات، سردبیر معاونت سیاسی، قائم مقام معاونت سیاسی و مدیریت شبکه خبر نیز در سوابق وسطوقی راد هستند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا