ترند های روز

شغال جدید دیده شد / ادی ردمین در نقش یک قاتل خونسرد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، ادی ردمین در نسخه جدید فیلم «روز شغال» به صورت سریالی نقش یک قاتل بسیار باهوش، تنها و گریزان را بازی کرد. اولین تیزر این سریال جمعه شب در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک پاریس پخش شد.

مهرنوشت: همانطور که در خلاصه داستان آمده است، این سریال که برای طاووس و آسمان ساخته شده است، درباره شغال (ردمین)، هیتمنی است که با اجرای دستورات با بیشترین هزینه زندگی می کند، اما پس از آخرین قتلش و اجرای یک دستور بزرگ، او. او به سرنوشت یک افسر اطلاعاتی بریتانیایی سرسخت (لاشانا لینچ) دچار می‌شود که شروع به ردیابی شغال در تعقیب و گریز موش و گربه در سراسر اروپا می‌کند.

رونان بنت نویسنده و برایان کرک کارگردان این مجموعه 10 قسمتی هستند و ردمین نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. فردریک فورسایت، نویسنده رمان “شغال” تهیه کننده مشاور این فیلم و کریس هال نیز تهیه کننده است.

اورسولا کوربرو، چارلز دنس، ریچارد دورمر، چوکودی ایوجی، لیا ویلیامز، خالد عبدالله، النور ماتسورا، جونجو اونیل، نیک بلاد، سوله ریمی و فلوریسا کامارا دیگر بازیگران این فیلم هستند.

“روز شغال” فیلمی گیرا به کارگردانی فرد زینمن محصول بریتانیا و فرانسه در سال 1973 است. در این فیلم ادوارد فاکس نقش قاتلی به نام شغال را بازی می کند که برای ترور رئیس جمهور فرانسه شارل دوگل استخدام می شود. در تابستان 1966.

«روز شغال» از 7 نوامبر پخش خواهد شد.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا