ترند های روز

ششمین دوسالانه بین المللی «کتاب کاریکاتور» تا 10 سپتامبر تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مهلت شرکت در ششمین دوسالانه بین المللی «کاریکاتور کتاب» به درخواست هنرمندان حاضر در راهپیمایی اربعین تا 19 شهریور ماه 1403 تمدید شد.

تاکنون هنرمندانی از 72 کشور جهان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

این دوره از جشنواره با محورهای «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، اوقات فراغت، شادی و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و تجارت»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی». و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویدادهای مهم اجتماعی» برگزار می شود و «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع موازی این دوره از جشنواره خواهد بود و علاقه مندان می توانند آثار خود را در دو دسته تخصصی و حرفه ای ارسال کنند. مبتدی (هنرمندان ایرانی که در مسابقات ملی و بین المللی شرکت نکرده اند).

جوایز
در بخش حرفه ای برندگان این جشنواره (از مقام اول تا سوم)، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، یک هدیه نقدی (به ترتیب به مبلغ 1000، 700 و 500 یورو) و 3 نفر شایسته تقدیر، در وی علاوه بر لوح و تندیس مبلغ 80 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت خواهد کرد. همچنین 6 نفر از قسمت مبتدی لوح تقدیر و 50 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین المللی «کتاب کاریکاتور» می توانند آثار خود را با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir تا 10 شهریور 1392 (31 مرداد 1393) ارسال کنند. آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، حداقل وضوح 200 dpi، طول یا عرض 2000 پیکسل و حداکثر حجم 100 مگابایت ارسال شوند.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا