ترند های روز

شرح آخرین وضعیت پزشکی سعید راد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، نگاه راد با اشاره به مشکلات جسمانی که سعید راد در یک سال گذشته تجربه کرده است، گفت: سعید راد شهریور ماه سال گذشته بر اثر سقوط در منزلش مجروح شد و پس از مراجعه به بیمارستان عمل کرد. و بعد از یک ماه از بیمارستان مرخص شدند و در منزل استراحت کردند و بعد از یک ماه می توانستند با واکر راه بروند.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: روند بهبودی وی ادامه داشت تا اینکه مشکل گذشته مجدداً ظاهر شد زیرا پروتز مورد استفاده به درستی بر روی کمر وی قرار نگرفت و پس از مراجعه به بیمارستان مجدداً جراحی انجام شد و به مدت هشت هفته فیزیوتراپی مستمر انجام شد. حقیقت متأسفانه با وجود فیزیوتراپی، دیگر نمی توانستم راه بروم.

وی با اشاره به اینکه سعید راد 79 ساله است، ادامه داد: به مرور زمان از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری مانند عفونت ریه و مثانه به مشکلات راه رفتن او اضافه شد و با وجود مخالفت من و خانواده اش، با رضایت خودش عمل شد اما متاسفانه عمل ناموفق بود.

نگاه راد با اشاره به اینکه سعید راد حدود 10 ماه است که در بستر بیماری است، اظهار داشت: وی در حال حاضر تحت نظر پزشک در یکی از کلینیک های تهران تحت درمان است، اما از دو ماه پیش روند درمان به خوبی پیش نمی رود و وضعیت لالا وی ادامه دارد. بهبود نیافته است.

نقا راد از عموم مردم و هواداران سعید راد خواست برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و افزود: در این مدت هواداران، علاقمندان به سینما و سینما پیگیر وضعیت پزشکی وی بودند و از همه دوستان کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: بنا به خواست او و خانواده اش هیچ خبری و عکسی از سعید راد منتشر نشده است.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا