ترند های روز

سید عباس صالحی شخصیت فرهنگی عمیقی دارد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس با بیان این مطلب افزود: جامعه ایران در این شرایط حساس نیازمند میانجی هایی است که عمیقا به یکپارچگی، انسجام و نزدیک کردن مردم و دولت به یکدیگر معتقد باشند و به فکر بازسازی سرمایه اجتماعی در همه عرصه ها به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر.
احمد مرادی تصریح کرد: برای توسعه و بالندگی ایران و نشاط اجتماعی مبتنی بر اعتقادات اسلامی باید وزیری در رأس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد که بردبار، تعاملی و معتقد به تکریم هنرمندان، فرهیختگان و فرهیختگان باشد. اهل ادبیات هنر باشند
نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی در شورای اسلامی شهر با اشاره به لزوم نگاه پدرانه مسئولان به تمامی پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری، پس از بررسی عملکرد دوره قبل وزیر ارشاد و همچنین از برنامه های وی گفت: آقای صالحی تاکنون نشان داده است که نسبت به همه هنرمندان فارغ از سلیقه آنها نگاه پدرانه دارد و تحمل تفرقه و جدایی در مسائل مهم را ندارد. . زمینه های اجتماعی و فرهنگی
احمد مرادی یادآور شد: علاوه بر حمایت از وزیر فرهنگ، مطالبات فرهنگی کشور و به ویژه هرمزگان عزیز خلیج فارس که هر ساله در بندرعباس جشن گرفته می شود را با جدیت پیگیری خواهد کرد و سریعتر به اتمام رساندن پروژه های فرهنگی و هنری زیرساخت ها در کشور استان به ویژه کتابخانه مرکزی بندرعباس و مجتمع های فرهنگی هنری خمیر.
فین، ابوموسی و فرقان را خواسته ام.

نماینده مردم بندرعباس در بخشی دیگر از این گفت و گو با اشاره به تصمیم مقام معظم رهبری مبنی بر سپردن مسئولیت روزنامه خبر به دکتر سید عباس صالحی، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در حکمی آقای صالحی را برای این مسئولیت منصوب کردند. با داشتن سوابق درخشان علمی و انقلابی و توفیق در مسئولیت های مهم، او را در راس فهرست افراد مناسب برای تصدی رهبری نهاد مهم یک قرنی موسسه اطلاعات قرار داده و تایید کرده اند. و این حکم تاریخی می تواند معیار مطمئنی برای عملکرد شایسته آقای صالحی در مسئولیت های محوله باشد.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا