ترند های روز

سلمان فارسی کجا رفت؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، فیلمبرداری فصل ایران باستان از اواسط مرداد ماه سال گذشته با فیلمبرداری کاروانسرای مرمر در شهر غزالی آغاز شد. در 13 ماه گذشته تیم سریال سلمان فارسی با حضور متناوب در شهر غزالی و حوالی شاهرود، تصویربرداری چند سکانس از فصل ایران قدیم را به پایان رسانده و طبق برنامه ریزی ها، فیلمبرداری این فصل که بیشترین است. شدید و فعال فصل سریال امسال روی صحنه خواهد رفت. آینده نیز ادامه خواهد داشت و سپس فیلمبرداری آخرین فصل آن یعنی فصل حجاز آغاز خواهد شد.

پیش از آن فیلمبرداری فصل بیزانس در بهار سال گذشته به پایان رسیده بود. سریال سلمان فارسی به سفارش سیما فیلم، موسسه زلال فیلم، نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری.

این سریال درباره زندگی و زمانه دوست ایرانی پیامبر اسلام در سه فصل ایران باستان، بیزانس و حجاز است. تصویربرداری سریال سلمان فارسی از اواخر سال ۱۳۹۷ آغاز شده است و سکانس های متعدد آن در مناطق مختلفی مانند غزالی، نور و دفاع، کرمان، شاهرود، قشم، جلفا و ارمنستان ضبط شده است. تاکنون بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، علیرضا شجاع نوری، داریوش فرهنگ، حسام منظور، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی، سیوم برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران و برخی از بازیگرانی هستند. بازیگران خارجی از یونان، مراکش، تونس و ارمنستان و بیش از 1500 بازیگر داخلی و تئاتر برای این سریال جلوی دوربین رفته اند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا