ترند های روز

ستاره های سینما در کنار این ماشین 12 سیلندر صف کشیده اند/عکس

به گزارش فارسیرو، استون مارتین ارتباط دیرینه ای با سینما و جیمز باند دارد. بازیگران جیمز باند از شان کانری گرفته تا دنیل کریگ با این ماشین روی پرده بزرگ سفر کرده اند.

در مراسم معرفی مهم ترین محصول استون مارتین، ستاره های سینما نیز حضور داشتند. دنیل کریگ بازیگر مجموعه فیلم های جیمز باند به همراه جورج و امل کلونی از مهمانان این مراسم بودند.

مایکل داگلاس، جوئل اگرتون و بندیکت کامبربچ نیز در مراسم رونمایی از استون مارتین ونکویش توسط فرناندو آلونسو، ستاره فرمول یک شرکت کردند.

این مراسم در شهر ونیز ایتالیا برگزار شد. ایتالیا سرزمین برخی از بزرگترین خودروسازان جهان مانند لامبورگینی و فراری است و انتخاب این کشور برای افتتاحیه نمادین بود.

علاوه بر افزایش فاصله بین دو محور، Vanquish جدید با در نظر گرفتن طراحی خودروهای قدیمی و جدید استون مارتین، فرمول یک و خودروهای طراحی شده برای رالی Le Mans ساخته شده است. امضای طراحان استون مارتین در همه جای خودرو دیده می شود و طراحی عقب جلوه ای جسورانه و وحشی به آن بخشیده است.

بازگشت پادشاه / ارائه شاهکار 12 سیلندر استون مارتین

زیر کاپوت این شاهکار مهندسی یک موتور 12 سیلندر 5.2 لیتری نهفته است که با 824 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور، ون را در عرض 3.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند.

درباره این خودرو در «بازگشت پادشاه 12 سیلندر» بیشتر بخوانید.

فواره: تنوع

5858

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا