ترند های روز

سالاری: تلاش می کنیم از برگزارکنندگان جشنواره موسیقی جوان حمایت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد در دومین روز از هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوانان با حضور در تالار رودکی از روند برگزاری جشنواره بازدید کرد و لحظاتی را در کنار داوران گذراند. از بخش آواز

وی درباره برگزاری این جشنواره گفت: بسیار خوشحالم که جشنواره ملی موسیقی جوانان با تلاش دوستانم از اداره کل موسیقی و انجمن موسیقی و با انگیزه و انگیزه به بهترین شکل ممکن برگزار می شود. مدرک استاد حمیدرضا اردلان.

سالاری گفت: در این مدت پذیرای هنرمندان 30 استان کشور بودیم و این نشان می دهد که موسیقی ما در بین نسل جوان هنرمندان اقصی نقاط کشور زنده و پویا است. شاید این عزیزان اجراهای مجلل و درآمدزا نداشته باشند. اما آنها موسیقی را رها نکردند.

سالاری گفت: امروز که در هیئت داوران حضور داشتم، جوانانی از دورافتاده ترین نقاط کشور حضور داشتند که در حد توان خود اجرا کردند.

معاون هنری ارشاد درباره حمایت از شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی فجر گفت: وظیفه ما این است که در حد توان از این عزیزان حمایت کنیم و تلاش کنیم هر استانی یکی از هنرمندان خود را افتخار خود بداند. تلاش ما این است که ابتدا با انجمن معتبر و بنیاد ملی نخبگان و سپس با دانشگاه ها مشورت کنیم.

معاون هنری وزارت ارشاد با اشاره به شرایط آزمون عملی رشته هنر در دانشگاه ها گفت: از آنجایی که ورود به عرصه هنر با آزمون عملی همراه است، بسیاری پشت درهای بسته دانشگاه می مانند. . تلاش ما این است و رایزنی هایی با دانشگاه ها داشتیم تا حداقل بچه هایی که مقامی کسب کرده اند، نتیجه این داوری را در آزمون عملی دانشگاه از آنها دریافت کنند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا