ترند های روز

سازندگان «حریم سلطان» در حال ساخت «شهرزاد» ترکی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، شهرزاد سریالی درام بود که فصل اول آن در سال 1393 با 28 قسمت و فصل دوم آن در سال 1395 با 15 قسمت پخش شد. پخش فصل سوم این سریال با 16 قسمت از زمستان 1395 آغاز شد و در 31 خرداد 1396 به پایان رسید و کارگردانی این سریال بر عهده حسن فتحی و تهیه کنندگی آن بر عهده محمد امامی بود. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران اصلی این سریال هستند.

به گزارش اختاز نیوز، سریال شهرزاد مانند سریال ستایش و پیامبر یوسف که در لبنان و عراق رواج یافت، اکنون در ترکیه محبوبیت و شهرت پیدا کرده است. روزنامه هفت صبح در همین زمینه می نویسد: سریال شهرزاد که پس از اکران در سال 1393 به یکی از پربیننده ترین سریال های خانگی ایرانیان تبدیل شد، حدود یک سال است که محبوبیت خود را در بین ترک های خارج از کشور پیدا کرده است، همین طور دیروز این خبر منتشر شد. در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که شرکت OGM Pictures حق چاپ و امتیاز این سریال را خریداری کرده و قصد دارد سریالی با اقتباس از این فیلمنامه بسازد.

در همین زمینه اخیراً یک صفحه اینستاگرام ترکی زبان این سریال را به مخاطبان خود معرفی کرده است و از کامنت ها مشخص است که افراد زیادی سریال شهرزاد را قبلا دیده بودند. یکی از کانال های یوتیوب که این سریال را با زیرنویس ترکی منتشر کرده است تنها هزار دنبال کننده دارد اما قسمت های سریال شهرزاد بیش از 15 هزار بار بازدید شده است. برادران تایلانی که با کارگردانی سریال «حریم سلطان» شناخته می شوند، پیش تولید اقتباسی ترکی شهرازاد را آغاز کردند.

سرمایه گذار این سریال در مصاحبه ای به علاقه ایرانی ها به سریال های ترکی اشاره کرد و گفت: اگر دقت کنید می بینید که بخشی از مردم ایران به دلیل خسته شدن از سیاست و اقتصاد و همیشه به سریال های ترکی علاقه مند هستند. این دو با هم در زندگی خود با مردم بوده اند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا