ترند های روز

زندگی ما لجن بازی است یا مزخرف!

مسابقه گل یا پوچ فیلمو که به تازگی پخش آن به پایان رسیده است آخرین نمونه در این زمینه به حساب می آید که تفاوتی اساسی با دیگر نمونه های نزدیک دارد و آن اصالت است. چرا که بازی گل یا پوچ پایه ایرانی دارد و از گذشته تا به امروز یک بازی باستانی و پرطرفدار محسوب می شود. به این ترتیب سازندگان مسابقه ای که در بالا ذکر شد، چندین پله از تولیدکنندگان دیگر مسابقات جلوتر بوده و از این آشنایی بسیار بهره برده اند. در اپیزود اول میخ به سرشان زدند و با سوء استفاده از آشنایی کامل شرکت کنندگان با گل یا پوچ و کارتون های خانوادگی شان، مخاطبان زیادی ایجاد کردند که تا آخر آن را حفظ کردند.

احساس دیگر ویژگی تمام قسمت های پخش شده است که حضور مردمی نیز به آن اضافه می شود. همچنین قوانین تعیین شده برای مسابقه، از کارت شانس تا دوئل، که بر جذابیت آن افزود. مهران مدیری به عنوان مجری در چهل و پنج دقیقه حضور بی نقصی دارد. در همان زمان در یکی از قسمت ها یک گل طلایی زد و به یکی از بهترین شرکت کنندگان گل و پوچ 500 میلیون تومب جایزه داد.

در قسمت پایانی که دو گروه مقابل یکدیگر قرار گرفتند و برای جایزه یک و نیم میلیاردی به رقابت پرداختند، هیجان به اوج خود رسید و تماشاگران نیز در این هیجان شریک شدند. ضمن اینکه امتیاز بالاتر یکی از گروه ها نسبت به گروه دیگر باعث متفاوت شدن مسابقات و البته کاهش تعداد گل ها شده است. شادی به عنوان یک اصل بی چون و چرا در هدف یا در مزخرفات به بهترین شکل در این قسمت نشان داده شده است و در پیروزی یک گروه نقش اساسی دارد. هر دو گروه از کارت های خود نهایت استفاده را کرده اند و دوئل جذابیت هایی را به همراه داشته است. در این نوع مسابقات حفظ روحیه و جنگیدن تا آخرین لحظه نکته کلیدی است که از دل خود زندگی بیرون می آید. همان عنصری که انسان را به حرکت وا می دارد و در فراز و نشیب های زندگی به او کمک می کند. در قسمت آخر و به خصوص از وسط گروهی که فینال را با امتیاز کمتری شروع کرده بودند به نوعی روحیه خود را از دست می دهند و با تمرکز کمی بازی را ادامه می دهند.

نکته ظریفی که به برد تیم برنده کمک می کند و باعث می شود تا تیم بازنده قبل از سوت پایان، دست خود را به نشانه شکست بالا ببرد.

موفقیت گل یا پوچ نشان می دهد که مسابقات با ریشه های ملی که مخاطبان آن به زوایای آن آشنایی کامل دارند، گزینه خوبی برای تولید به حساب می آیند. تا زمانی که ویژگی های کلیدی خود را حفظ کرده و شاخ و برگ های ظریفی را اضافه کنند. مشابه کاری که سازندگان گل یا پوچ انجام دادند و پایه های موفقیت خود را بر آن بنا کردند.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا