ترند های روز

ریدلی اسکات از چه چیزی متنفر است؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، ریدلی اسکات کارگردان «پرومته» در سال 2012 و «بیگانه: پیمان» در سال 2017 برای ساخت «بیگانه: رومولوس» سومین فیلم این مجموعه، صندلی کارگردانی را به فده آلوارز سپرد. کارگردان “مردگان شیطانی” تحویل داده شد. اما اسکات تهیه کننده اصلی پروژه باقی ماند و برای تحقق آن رابطه نزدیکی با آلوارز داشت. او اخیراً به لس آنجلس تایمز گفت که اولین پیش نویس فیلمنامه آلوارز مانند اکثر فیلمنامه ها طولانی بود و این دو با هم کار کردند تا آن را متناسب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکات در مصاحبه خود گفت: خطری که برای همه فرنچایزها وجود دارد این است که می میرند مگر اینکه فردی ناگهان تصمیم بگیرد با توپ بدود. فده موجی از انرژی است و من عقب نشینی کردم و به او اجازه دادم این کار را انجام دهد.

آلوارز هر بار که نقطه عطفی در ساخت فیلم بیگانه رخ می داد به اسکات خطاب می کرد: رومولوس، اما اسکات در مورد عدم دخالت در کار کارگردان جدید مصمم بود و می گفت تنها چیزی که در کارگردانی از او متنفر است همیشه دریافت مشاوره است.

اسکات گفت: “برای کسی سخت است که شما را نصیحت کند، آخرین چیزی که در یک نقطه خاص می خواهید نصیحت است.” من نیازی به مشاوره ندارم اگر روی شمشیر خودم افتادم و غرق خون شدم، می گویم تقصیر من بود.

در سخنرانی سال گذشته در نشست انجمن کارگردانان لاتین، آلوارز گفت که باید قطعه نهایی «بیگانه: رومولوس» را برای اسکات بفرستد و آن را به عنوان یک فرآیند فوق العاده استرس زا توصیف کرد.

گفت: می‌خواستم قبل از دیگران آن را ببیند. همه به من هشدار دادند که ریدلی بسیار خشن است. او روی Blade Runner 2049 که به نظر من یک شاهکار بود، خیلی سخت گرفت و ساخت آن خیلی طول کشید زیرا این کار او بود.

این کارگردان درباره واکنش اسکات به این فیلم گفت: حتی اگر او نمی خواست، باید به آنجا می رفتم و پشت میز می نشستم و آن را تماشا می کردم، بنابراین حتی اگر قرار بود بگوید “میراث من را نابود کردی”. من آن را مستقیماً از او شنیدم و می‌توانستم چشمانش را ببینم. … یکی از بهترین ستایش های او این بود که «دیالوگ ها عالی هستند.

«بیگانه: رومولوس» در تاریخ 16 آگوست اکران خواهد شد. این فیلم یک فیلم علمی تخیلی ترسناک به کارگردانی فده آلوارز و نویسندگی مشترک آلوارز و رودو سایاگ است که قسمت هفتم و نهم از مجموعه فیلم های «بیگانه» به شمار می رود. کیلی اسپینی، ایزابلا مونر، دیوید جانسون، آرچی رنو، اسپایک فیرن و آیلین وو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

چهار فیلم اصلی بیگانه عبارتند از بیگانه ساخته ریدلی اسکات (1979)، بیگانگان جیمز کامرون (1986)، بیگانه 3 دیوید فینچر (1992) و بیگانه: رستاخیز ساخته ژان پیر ژونه محصول سال 1997 است.

فیلم بعدی اسکات به عنوان کارگردان فیلم مورد انتظار گلادیاتور 2 است که پارامونت در تاریخ 22 نوامبر در سینماها اکران خواهد کرد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا