بازی

رقیب همستر کمبت؟ – اخبار آنلاین

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، بر اساس گزارش زومیت، TapSwap یکی از مینی اپلیکیشن های محبوب تلگرام است که به کاربران امکان می دهد تا با شرکت در فعالیت های مختلف درون بازی، سکه های TAPS کسب کنند. این بازی با بیش از 46 میلیون کاربر تا به امروز، به لطف گیم پلی ساده اما جذاب خود، به سرعت به یکی از محبوب ترین بازی های تلگرام در سبک Tap to Earn تبدیل شده است.

آینده بازی TapSwap مانند اکثر بازی های رمزنگاری تلگرام نامشخص است و هیچ تضمینی وجود ندارد که سکه های درون بازی به پول واقعی تبدیل شوند و ما در زومیت تنها به معرفی و آموزش بازی TapSwap و ویژگی های آن می پردازیم.

رویکرد ساده TapSwap برای استخراج ارزهای دیجیتال و وعده پاداش واقعی، جامعه بزرگ و فعالی از کاربران را به خود جذب کرده است. در واقع می توان این پروژه را یکی از اصلی ترین رقبای همستر کامبت دانست که در صورت عرضه توکن های آن در بورس ارز دیجیتال، امکان خرید و فروش وجود دارد.

تعویض شیر آب چیست؟

Tap Swap یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر تلگرام است که شباهت زیادی به Hamster Kombat و NatCoin دارد. این بازی مانند رقبای خود از ویژگی های اجتماعی و تعاملی تلگرام برای ایجاد یک تجربه جذاب و رقابتی استفاده می کند.

در حالی که بازیکنان Hamster Combat وظیفه دارند یک صرافی مجازی ارز دیجیتال را راه اندازی کنند، TapSwap به کاربران اجازه می دهد تا با ضربه زدن روی صفحه گوشی هوشمند خود و انجام برخی چالش ها، سکه های بیشتری کسب کنند.

روی تاریخ راه اندازی توکن صرافی ضربه بزنید

راه اندازی Tap Swap Token (TAPS) تا 1 ژوئیه 2024 (11 ژوئیه 1403) به تعویق افتاده است. این تاخیر به دلیل کشف ربات هایی است که به طور غیرمنصفانه سکه های بیشتری به دست می آوردند و روند توزیع توکن را مختل می کردند. این تاخیر به تیم ارزهای دیجیتال TapSwap اجازه می‌دهد تا ربات‌ها را شناسایی و مسدود کنند و در نتیجه توکن‌های TAPS توزیع عادلانه‌ای می‌شود. تاریخ انتشار در ابتدا برای 30 می 2024 (17 ژوئن 1403) تعیین شده بود، اما برای رسیدگی به این مشکلات و ارائه یک محیط انتشار عادلانه تر به تعویق افتاد.

شایان ذکر است که TapSwap airdrop در بلاک چین TON انجام خواهد شد و بنابراین برای دریافت توکن های پاداش خود به کیف پولی سازگار با این شبکه مانند کیف پول Ton Keeper نیاز خواهید داشت.

اگر توسعه‌دهندگان TapSwap به وعده‌های خود عمل کنند، احتمالاً می‌توانید پس از ایردراپ پروژه، توکن‌ها را به صرافی ارزهای دیجیتال، فارکس یا کیف پول ارزهای دیجیتال ایرانی خود منتقل کنید. اگر هنوز کیف پول ندارید، پیشنهاد می کنیم از مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال دیدن کنید.

TapSwap ویژگی های کلیدی

TapSwap دارای ویژگی های جذابی است که آن را محبوب می کند:

برای برنده شدن مدل ضربه بزنید

با ضربه زدن روی نماد سکه Tap Swap سکه به دست می آورید. هر ضربه تعادل سکه شما را افزایش می دهد و بازی را آسان و جذاب می کند.

در بازی TapSwap می توانید با انجام برخی کارها و شرکت در فعالیت های مختلف مانند دعوت از دوستان برای عضویت در بازی، عضویت در کانال تلگرام و … سکه های بیشتری کسب کنید.

پاداش برای تکمیل وظایف خاص

برای حفظ انگیزه بازیکنان، پروژه ارز دیجیتال TapSwap پاداش هایی را برای انجام برخی کارها ارائه می دهد. با انجام کارهای درخواستی می توانید سکه های بیشتری کسب کنید. این جوایز مشارکت منظم را تشویق می کند و به افزایش تعداد سکه ها کمک می کند.

سیستم مرجع

TapSwap از یک سیستم قدرتمند برای معرفی دوستان استفاده می کند و هر چه تعداد افرادی که از طریق لینک عضویت شما به این ربات تلگرام بپیوندند، سکه بیشتری کسب می کنید. معرفی هر کاربر جدید نه تنها تعداد سکه ها را افزایش می دهد، بلکه رتبه شما را سریعتر افزایش می دهد و به عبارت دیگر عنصر رقابت را به بازی اضافه می کند.

کسب درآمد به صورت آفلاین

TapSwap امکان فعال سازی ربات بازی را با پرداخت برخی از سکه های جمع آوری شده برای کسب سکه حتی در زمان آفلاین نیز ممکن کرده است.

TapSwap Game Walkthrough

اگر مراحل نسبتا ساده بازی را دنبال کنید و هر روز کمی وقت بگذارید، می توانید در بازی TapSwap بهره وری بیشتری داشته باشید و تعداد سکه ها را افزایش دهید.

وارد ربات TapSwap تلگرام شوید و سپس در ربات ثبت نام کنید. برای این کار باید Start را انتخاب کنید.

در صفحه اصلی بازی (بخش Tap)، روی نماد Tap Swap Coin ضربه بزنید تا زمانی که سکه های مخزن انرژی شما خالی شود. در این بازی مخزن انرژی شما هر ساعت پر می شود و البته می توانید با پرداخت سکه های درون بازی سرعت و حجم پر شدن را افزایش دهید.

علاوه بر این، در صفحه آمار می توانید آمار کلی بازی شامل تعداد کاربران، تعداد بازدیدها، تعداد کاربران آنلاین و غیره را مشاهده کنید.

روی Swap Game Statistics Page ضربه بزنید

صفحه اصلی بازی Tap Swap.

در ابتدای بازی با هر ضربه بر روی آیکون Tap Swap coin یک سکه به دست خواهید آورد که قابل ارتقا نیز می باشد و با پرداخت سکه می توانید تعداد سکه های دریافتی با هر ضربه را افزایش دهید.

اصول اولیه بازی TapSwap

راه اصلی برای کسب سکه های معاملاتی، ضربه زدن روی صفحه است. هر ضربه موجودی سکه شما را افزایش می دهد. قبل از استراحت، می توانید تا مقدار مشخصی سکه در هر سری (بسته به ظرفیت مخزن انرژی بازی) کسب کنید. به عنوان مثال، ممکن است بتوانید قبل از فعال شدن دوره انتظار، با یک ضربه 500 سکه دریافت کنید.

به روز رسانی دارایی ها در TapSwap

از سکه های به دست آمده در Tap Swap برای ارتقاء منابع مختلف درون بازی استفاده کنید. ارتقاء می تواند مقدار سکه های شما را افزایش دهد و ویژگی های جدید را باز کند. ارتقاء ابزار ضربه زدن شما می‌تواند تعداد سکه‌های به‌دست‌آمده در هر ضربه را افزایش دهد و به شما امکان می‌دهد با زمان و انرژی کمتر، سکه‌های بیشتری کسب کنید.

وظایف و ماموریت های روزانه در TapSwap

درست مانند بازی Hamster Combat، می توانید در وظایف و ماموریت های روزانه Tap Swap شرکت کنید تا جوایز بیشتری کسب کنید. این وظایف به سه دسته تقسیم می شوند: Baseline، Leagues و Special Tasks و شامل مواردی مانند تکمیل تعداد معینی از ماموریت های پیچیده تر که شامل تعاملات اجتماعی می شود.

در قسمت Special، وظایف خاصی مانند عضویت در یک برنامه یا پلتفرم خاص وجود دارد. در قسمت Leagues زمانی که تعداد شوت هایی که در بازی می زنید به سطوح مشخصی برسد، پاداش دریافت خواهید کرد. در قسمت Reference Tasks با وارد کردن افراد بیشتر، سطح پاداش دریافتی افزایش می یابد.

روی Exchange Game Missions ضربه بزنید

روی Exchange Game Missions ضربه بزنید

استفاده از Boosts

بوسترها می توانند تعداد سکه هایی را که به دست می آورید و بهره وری کلی شما را در TapSwap به میزان قابل توجهی افزایش دهند. از تقویت کننده ها به صورت استراتژیک برای به دست آوردن حداکثر سکه استفاده کنید. این بازی دارای دو نوع تقویت کننده روزانه است. مقدار سکه در هر ضربه را برای مدت محدودی (چند ثانیه) افزایش می دهد و به سرعت مخزن انرژی را پر می کند. می توانید هر یک از این تقویت کننده ها را چندین بار در روز استفاده کنید.

روی Trade Game Boosts ضربه بزنید

روی Trade Game Boosts ضربه بزنید

با انتخاب گزینه Taping Guru با هر بار چند ثانیه ضربه زدن چندین برابر حالت اصلی سکه ها را جمع آوری می کنید و این حالت با یک آیکون رعد و برق بنفش در پشت سکه در صفحه اصلی بازی نشان داده می شود. با گزینه Full Tank می توانید مخزن انرژی را بدون انتظار پر کنید.

گزینه های دیگر در بخش Boost عبارتند از: Multitap برای افزایش تعداد سکه های دریافتی در هر ضربه، Energy Limit برای افزایش حجم مخزن انرژی، Recharging Speed ​​برای افزایش سرعت پر شدن مخزن انرژی و Tap Bot برای فعال کردن ربات برای کسب سکه در حالت آفلاین

روی Trade Bot Activation ضربه بزنید

با پرداخت 200000 سکه در بازی Tap Swap می توانید ربات آن را فعال کنید. با این کار حتی اگر آفلاین باشید، ربات بازی برای شما سکه به دست می آورد. البته لازم است حداقل هر 12 ساعت یک بار از بازی بازدید کنید زیرا ربات در این مدت فقط به صورت آفلاین کار می کند و اگر بعد از 12 ساعت بازی را باز نکنید، روند جمع آوری سکه متوقف می شود. ربات بازی در پایین صفحه Boost قرار دارد.

در واقع هر بار که وارد tap swap می شوید، تایمر ربات داخلی بازی از همان لحظه شروع می شود.

با یک ترفند ساده، نحوه استخراج بیشتر TapSwap را بیاموزید

علاوه بر مواردی مانند ضربه زدن، انجام کارهای روزانه و استفاده از تقویت کننده ها و ربات ها، ترفندهای دیگری نیز برای افزایش سکه در Tap Swap وجود دارد. البته این روش رسمی نیست و با پرس و جو از علاقه مندان به بازی مشخص شده است.

TapSwap وظایف خاصی را برای بازیکنان هر کشور در نظر گرفته است و بنابراین با تغییر زبان پیام رسان تلگرام خود به زبان های دیگر مانند روسی، احتمالاً وظایف بیشتری در دسترس خواهید داشت که هر کدام از آنها بین چند صد هزار درآمد برای شما به همراه خواهد داشت. و چند میلیون سکه

برای تغییر زبان تلگرام در تنظیمات این پیام رسان وارد قسمت Language شوید و زبان های مختلف را انتخاب کنید و سپس ربات Tap Exchange را باز کنید.

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا