ترند های روز

رادیو اربعین تا پایان صفر همراه زائران مشهد مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارسیرو از معاونت صدا، رادیو اربعین، سه روز پس از اربعین حسینی در راستای زائران این بار به استقبال عاشقان و دلدادگان حرم مطهر رضوی رفت. این رادیو سعی دارد علاوه بر اطلاع رسانی از مراسم روزهای پایانی ماه صفر در مشهد مقدس، مشکلات زائران را نیز پیگیری کند.

رادیو اربعین با راه اندازی استودیوی پخش خود در صحن آزادی برنامه های مختلفی را در دو شیفت در کنار زائران و عاشقان رضوی پخش می کند. سید مهدی تبردار به عنوان مجری این استودیو با مخاطبان رادیو اربعین ارتباط برقرار می کند و مهمانان مختلفی را معرفی می کند که هر کدام داستان های جالبی برای شنیدن دارند.

بخشی از برنامه های رادیو اربعین به صورت زنده و مستقیم از مشهد تا پایان ماه صفر ادامه دارد. این رادیو از ساعت 20 تا آخرین لحظه پخش امسال یعنی ساعت 24:00 از رادیو جوان پخش می شود. همکاران رادیو جوان نیز داوطلبانه همکاران رادیو اربعین را برکنار کردند و امیدواریم در صفر ماه 1404 این رادیو دوباره فعالیت خود را از سر بگیرد.

این برنامه ها فرصت استثنایی را برای زائران و عاشقان اهل بیت (ع) فراهم می کند تا لحظات به یاد ماندنی را در کنار هم تجربه کنند و از محتوای غنی و متنوع رادیو اربعین بهره مند شوند. رادیو اربعین به عنوان رسانه مرکزی در ایام ویژه ماه صفر با این اقدام سعی در ایجاد فضایی معنوی با اطلاع رسانی دقیق و به موقع دارد.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا