ترند های روز

رابطه عاشقانه جدید جانی دپ با مدل 28 ساله روسی/عکس

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، جانی دپ در سن 61 سالگی با یک مدل 28 ساله روسی رابطه برقرار کرد. دپ بیش از دو سال پس از شکایت از همسر سابقش امبر هرد که او را به خشونت خانگی متهم کرده بود، وارد رابطه جدیدی شد.

به گزارش روزیاتو، این مدل روسی «یولیا ولاسوا» نام دارد و طبق گزارش های غیررسمی، چندین بار با دپ ملاقات کرده است، اما هنوز با هم «نامزد» نشده اند. یولیا ولاسوا برای اولین بار در سال 2021 با دپ ملاقات کرد و از آن زمان تاکنون چندین بار با بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» دیده شده است.

منابع دیلی میل ادعا می کنند که یولیا و دپ همچنان در تلاش هستند تا یکدیگر را بهتر بشناسند و رابطه آنها “عادی” باقی مانده است. این دو آخرین بار در 11 ژوئیه در فرودگاه لندن ملاقات کردند.

ولاسوا استودیوی زیبایی خود را در پراگ دارد و دپ را در جشنواره فیلم کارلووی واری در جمهوری چک در آگوست 2021 ملاقات کرد. در جولای همان سال، آن دو به هم نزدیکتر شده بودند و در کنار دپ و دوست فقیدش جف بک دیده شدند. سال قبل فوت کرد

ولاسوا در اینستاگرام چندین عکس از خود با دپ منتشر کرد و در پاسخ به یکی از دنبال کنندگانش “جانی دپ” را بازیگر مورد علاقه خود خواند: “او مردی فوق العاده با استعداد و الهام بخش است.”

رابطه عاشقانه جدید جانی دپ با مدل 28 ساله روسی/عکس

بر اساس گزارش دیلی میل، یولیا ولاسوا در آکادمی دیپلمات ها و جاسوسان مسکو تحصیل کرده است. نشریات روسی گزارش داده اند که او اهل شهر سورتیروکا، حومه یکاترینبورگ روسیه است و وارد “موسسه دولتی روابط بین الملل مسکو” (MGIMO) شده است.

پدرش الکساندر چهار سال از دپ کوچکتر است و سابقه خدمت در ارتش شوروی را دارد. مادر 60 ساله ولاسوا قبلا در مورد این رابطه گفته بود: «بهتر است در این مورد از دخترمان بپرسیم.

“من چیزی نمی دانم، این همه سوال را از او بپرس.” از سوی دیگر، یکی از همکلاسی های سابق ولاسوا به نشریه روسی “A-1” گفت: “او دختر ساده ای بود که اکنون راه خود را در هالیوود باز کرده است.”

رابطه عاشقانه جدید جانی دپ با مدل 28 ساله روسی/عکس

هرد 38 ساله و دپ در سال 2015 ازدواج کردند و در سال 2017 از هم جدا شدند. در سال 2022 به دلیل شکایت 50 میلیون دلاری دپ علیه هرد جزئیات زیادی از زندگی خصوصی او فاش شد.

دپ مدعی شد که هرد با متهم کردن غیرمستقیم او به خشونت خانگی در مقاله ای در واشنگتن پست به شهرت خود در هالیوود آسیب رسانده و در نتیجه از چندین پروژه اخراج شده است.

هرد شکایتی 100 میلیون دلاری در ویرجینیا تنظیم کرد، اما پس از محاکمه به او محکوم شد که بیش از 10 میلیون دلار به دپ بپردازد. این دو بعداً با پرداخت یک میلیون دلار به دپ موافقت کردند که اختلاف را حل کنند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا