ترند های روز

رئیس سابق فدراسیون فوتبال و صاحب امتیاز گروه تحریریه ابرار درگذشت

به گزارش خبرگزاری فارسیرو؛ سید محمد صفی زاده رئیس سابق فدراسیون فوتبال و صاحب امتیاز گروه انتشارات ابرار امروز بر اثر ایست قلبی درگذشت.

او که از اولین اعضای حزب جمهوری اسلامی و از قدیمی ترین مدیران کشور بود، زمینه های مختلفی را تجربه کرده بود. معاون لوی څارنوالی و پولیس ملی و معاونان وزیر معارف، کشور و زراعت در دهه های 1360 و 1370 از جمله این افراد بودند.
او همچنین در اوایل دهه 1370 ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت و دوران مدیریت او خاطره انگیز است. صفی زاده در سال ۱۳۷۵ به همراه چند تن از دوستانش انجمن روزنامه نگاران مسلمان را تأسیس کرد.
صفی زاده همچنین در مجلس ششم و با حکم مهدی کروبی رئیس سازمان اداری مجلس بود و نمایندگان وقت و کارمندان مجلس از وی خاطرات خوبی دارند. او در تمام مسئولیت های خود به فکر منابع انسانی، حل مشکلات همکاران و توسعه مسائل رفاهی آنها بود. شهرت این مدیر تهرانی در احوالپرسی و دستگیری افرادی بود که در انزوا زندگی می کنند.
روزنامه ابرار ورزشی در دوران مدیریت وی به عنوان پیشگام روزنامه های ورزشی در ایران بیش از 100 هزار نسخه تیراژ داشته است. احمد عربانی، اردشیر لارودی، علی کاوه، علی رئیسی، حسین نظامی، محمدرضا زائری، علیرضا معزی، محمدرضا نوروزپور و وحید جلیلی از جمله خبرنگارانی بودند که سال ها در گروه انتشارات ابرار کار کردند.
صفی زاده در تیرماه ۱۳۷۲ به عنوان هجدهمین رئیس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد و با حکم حسن غفوری فرد، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی، کار خود را آغاز کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری این مدیر برجسته فردا سه شنبه ساعت 10 صبح از قطعه 202 بهشت ​​زهرا (س) انجام می شود.

فارسیرو این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم حاج آقا صفی زاده تسلیت می گوید و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو می کند.

257 251

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا