ترند های روز

درگذشت خواننده «وان دایرکشن».

به گزارش خبرگزاری فارسیرو پاز بوئنوس آیرس، وی در بیانیه ای اعلام کرد که برای بررسی وضعیت مردی که گفته می شود پرخاشگر و احتمالا تحت تاثیر مواد مخدر و الکل بوده به هتلی در محله پالرمو فراخوانده شده است. مدیر هتل گفت که صدای بلندی را از پشت هتل شنیده است و وقتی پلیس به آنجا رسید، متوجه شد مردی از بالکن اتاقش سقوط کرده است.

به گزارش ایسنا از یورونیوز، جسد این خواننده انگلیسی در داخل هتل پیدا شد و امدادگران مرگ وی را تایید کردند.

چارلی پوث خواننده آمریکایی در اینستاگرام گفت: شوکه شدم. لیام همیشه با من خوب بود. او یکی از اولین هنرمندان بزرگی بود که با او کار کردم و نمی توانم باور کنم که رفته است.

همچنین جمعی از مردم و هواداران این خواننده از ساعات اولیه صبح در محل حادثه تجمع کرده بودند.

لیام پین به عنوان یکی از اعضای گروه پاپ One Direction به شهرت بین‌المللی رسید. این گروه پس از کسب رتبه سوم در برنامه موسیقی بریتانیایی X Factor در سال 2010 به شهرت رسید. اما در سال 2016، گروه منحل شد و اعضای آن به فعالیت های انفرادی خود ادامه دادند.

اینترتینمنت ویکلی وان دایرکشن را به عنوان سومین گروه پسر برتر سال 2024 معرفی کرد و این گروه حدود 70 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است که آن را به یکی از پرفروش ترین گروه های پسر در تمام دوران تبدیل کرده است.

پین که در سال 1993 در ولورهمپتون انگلستان به دنیا آمد، بسیاری از آهنگ های One Direction را نوشت.

این خواننده پیش از این به مشکلات روانی و مصرف الکل برای مقابله با فشار روانی شهرت اعتراف کرده بود. او سال گذشته ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و در مورد خانواده، هنر جدیدش و بازگشتش به بازیگری پس از ترک الکل صحبت کرد.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا