ترند های روز

«ددپول و ولورین» «باربی» را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، فیلم «ددپول و ولورین» توانست در سینماهای آمریکا از «باربی» پیشی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، از زمانی که دیزنی هفته گذشته این فیلم را دوباره در ۱۵۰۰ سالن اکران کرد، این فیلم مارول ۶۷۹ هزار دلار دیگر فروخته است بنابراین مجموع فروش آن در سینماهای آمریکای شمالی به ۶۳۶.۳ میلیون دلار خواهد رسید. ، با فروش 636.238 میلیون دلار از «باربی» پیشی گرفت و عنوان دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ باکس آفیس آمریکا را از آن خود کرد. البته کمدی فانتزی گرتا گرویگ «باربی» با 1.445 میلیارد دلار فروش بسیار بیشتر از «ددپول و ولورین» در سطح جهانی داشته است.

«ددپول و ولورین» با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن در نقش شخصیت‌های کتاب مصور، در ماه ژوئیه اکران شد و چندین رکورد را شکست که مهم‌ترین آن‌ها اولین فیلم با رتبه R بود که در هفته اول اکرانش 211 میلیون دلار فروخت. -فیلم با این رتبه در تاریخ سینما فروخته شد. این فیلم در حال حاضر با فروش 1.335 میلیارد دلاری، پس از «Inside Out 2» پیکسار، دومین اکران پرفروش سال است. «ددپول و ولورین» به نوبه خود بیستمین فیلم پرفروش تاریخ سینما در سراسر جهان است.

در میان فیلم های مارول دیزنی، «ددپول و ولورین» پس از «مرد آهنی 3» با فروش 1.215 میلیارد دلاری، هفتمین فیلم بزرگ این مجموعه پس از «مرد آهنی 3» و 4 دنباله «انتقام جویان»، «مرد عنکبوتی: بدون راه به خانه» و «بلک» است. پلنگ» جلوتر است.

این فیلم توسط شاون لوی کارگردانی شده است.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا