ترند های روز

داوران نمایش صحنه ای نوزدهم جشنواره هنرهای نمایشی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون کودک و نوجوان در قالب تئاتر (صحنه، عروسک، عروسک زنده)، تئاتر خلاق (نمایش کتابخانه ای، نمایش) برگزار می شود. بخش نمایش) و دراماتورژی.

بر اساس این خبر، زهرا صبری نویسنده و کارگردان تئاتر، حسن دادشکار پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان، امیر سلطان احمدی نویسنده و کارگردان، مجید قناد هنرمند محبوب و سرشناس و تهیه کننده در عرصه کودک و نوجوان و امیر مشهدی عباس، نویسنده و کارگردان تئاتر، داوری بخش اجرا را بر عهده دارند.

توجه به مفهوم خانواده و اهمیت آن، توجه به شخصیت‌های مذهبی، ملی و اسطوره‌ای که شخصیت‌های خود را در نمایش‌ها برجسته می‌کنند، توجه به ایجاد امید در تولید نمایش، توجه به داستان‌هایی با موضوعات محیطی، طنز، سبک زندگی و مهارت‌های اجتماعی، توجه به نمایش‌های آیینی و سنتی، توجه به استفاده از کتاب‌های چاپی در مرکز، توجه به ایجاد نگاهی نو در تولید آثار نمایشی و توجه به فرهنگ و محیط زیست مناطق مختلف ایران از راه‌های کار است. برای نمایش های این جشنواره ارزش قائل شود.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 27 تا 30 شهریور 1403 در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در بستان لاله و مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون برگزار می شود. واقع در خیابان حجاب تهران.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا