بازی

خبر خوب برای همستر؛ اگر منتظر ایردراپ هستید، ادامه مطلب را بخوانید!

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، تیم همستر کامبت اعلام کرد که بزرگترین ایردراپ تاریخ را انجام خواهد داد. به گفته آنها، این تیم به طور فعال در حال کار بر روی ایردراپ است که در ابتدا قرار بود این ماه اتفاق بیفتد.

تیم Hamster Combat در پستی تلگرامی اعلام کرد که به دلیل چالش های فنی ایردراپ نمی توان پیش بینی کرد که چه زمانی اتفاق می افتد. این تیم همچنین روز سه‌شنبه وایت پیپر جدیدی را منتشر کرد که جزئیات اقتصادی این پروژه را توضیح می‌دهد تا آن را بیشتر توضیح دهد.

آنها در وایت پیپر جدید خود اعلام کردند که در حال برنامه ریزی برای “بزرگترین airdrop در تاریخ ارزهای دیجیتال” هستند و اعلام کردند که به 300 میلیون کاربر رسیده اند. با توجه به وایت پیپر، 60 درصد از ایردراپ های توکن آینده «تخصیص به گیمرها» خواهد بود.

کاغذ سفید همچنین بیان می‌کند که: «بقیه توکن‌ها برای نقدینگی بازار، کمک‌های اکوسیستم و کمک‌های مالی، پاداش‌های استخر و موارد دیگر محفوظ است.» توسعه دهندگان بازی همچنین اعلام کردند که Hamster Combat توسط شرکت های سرمایه گذاری یا سرمایه گذاران خطرپذیر حمایت نمی شود و بنابراین تحت “فشار فروش” قرار ندارد.

این بازی ابتدا قصد داشت اولین ایردراپ خود را در این ماه برگزار کند، اما پس از آن روز سه شنبه اعلام کرد که اجرای آن یک عملیات دشوار خواهد بود.

منبع: سرکش

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا