ترند های روز

حمایت اتحادیه تولیدکنندگان از حسین تعظمی

به گزارش خبرگزاری فارسیرو به نقل از 24 آنلاین، اتحادیه تولیدکنندگان نوشت:

به نام حضرت دوست

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مسعود بزیکیان

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام و درود؛

همانطور که در پیام تبریک اتحادیه تهیه کنندگان به عنوان اولین اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران ذکر شده است، معتقدیم پایبندی به پیشنهادهایی چون صداقت، شفافیت و البته دوری از آزمون و بلاها می تواند مسیر و میدان مورد نظر را پیش ببرد. توسعه کشور و همچنین بهبود سرمایه اجتماعی دولت چهاردهم. ضمناً تأکید فراوان حضرتعالی بر استفاده از نظرات دستگاه کارشناسی کشور، مطمئن‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای تشخیص نواقص و تسهیل فرآیندها و انتخاب کارشناسان و افراد واجد شرایط می‌باشد.

در این راستا، انجمن صنفی تهیه کنندگان با بیش از 350 عضو حرفه ای که توسط تهیه کنندگان فعال و شناخته شده سینما و شبکه سینمای خانگی تشکیل شده است، پس از بررسی های فراوان و آسیب شناسی وضعیت موجود در عرصه فرهنگ و هنر، ویژگی ها و شاخص های زیر را نشان می دهد. برای سکاندار ماندگاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت چهاردهم حیاتی است.

«دیدگاه ملی داشته باشید / شجاع در تصمیم گیری / اعتقاد به رأی جمعی و کارشناسی / پایبندی به اصول شفافیت و صداقت / نگاه سیاست گذاری به فرهنگ و مدافع حذف مالکیت دولت / پایبندی به اصل واگذاری امور به اتحادیه ها/ به صورت همه جانبه و به دور از یک حزب، گروه و نگاه سیاسی و در نهایت پایبندی به برقراری عدالت و رفع تبعیض.

به همین منظور و بدین وسیله انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران «آقای حسین زمینامی» را به عنوان فردی با تجربه، شایستگی و شایستگی لازم برای هدایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت چهاردهم شناسایی و از جناب عالی خواهان است. دستور کار کارگروه مربوطه در انتخاب وزیر فرهنگ باید به پیشنهاد مارالذکار رسیدگی شود.

سلامتی و موفقیت شما را از خداوند منان خواستاریم.

انجمن تولیدکنندگان

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا